• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien even een Ziggo medewerker hier op het forum "aanschieten", wellicht dat hij/zij nog iets voor je kan betekenen op dit gebied. Want deze waardes zijn echt niet jofel. Hangen tegen de -13 aan, en dan word het grensgebied tussen wel of een slechte(of geen)verbinding erg klein. Er hoeft maar een iets te grote signaaldip te zijn en jou modem kan niet meer voldoende bijregelen en zal offline gaan.

Ik heb nogmaals gebeld met ziggo en deze helpdeskmedewerker was wel bereid een monteur langs te sturen morgenochtend al, dus we wachten even af! Bedankt voor je input.
 
Ik ben ge-upgrade naar alles in 1 Extra, en mij is verteld dat ik in april ook naar 50 mb ga.

Abyss

Den Haag
 
hoe lang wachte andere op modem btw na de brief ?
Moet je even goed lezen... Bepaalde personen melden dat ze een brief hebben ontvangen en die personen melden ook dat de modem er is... Even op je vingers natellen hoeveel dagen ertussen zit.
 
ik heb de brief gisteren gekregen. Het was nog een flinke jongen met de installatiehandleiding erbij. die hadden ze ook gewoon bij de modem kunnen doen.
 
Gisteren de brief gekregen en hoop dat hij zo snel mogelijk komt mijn verbinding is zowaar gezakt van 30mbit naar een kleine 10 sinds enkele dagen.
 
nieuwe modem binnen

iemand nog nieuwe modem nodig trouwens
me modem kom ik nu al internet op alleen lampjes blijfen knipperen ga er van uit dat ie nog niet 100% aangemeld is.


de modem is ook 1 gbit.

modemm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan