• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ongelooflijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woensdagavond toch nog maar even contact gehad met de helpdesk. Vriendelijke man helpt me, helaas was het al wat laat (tegen tienen) en omdat de helpdesk om tien uur dichtgaat, vroeg hij of hij me vrijdag terug mocht bellen. Drie keer raden of dat gebeurd is... Dus zelf maar weer even bellen, er was niets in het systeem bekend over mijn gesprek van woensdag. Hij vond het vast lastig om een kwartier voor tijd een klant te helpen en besloot me met een k*tsmoes af te wimpelen. Wat een helpdesk :cry:
 
(is het nou Siekgò of Ziggo?). :)

Siekgo oftewel Shego is een character in Jetix 'Kim Possible' als partner van de foute 'Drakken'. Dit maar even ter info. Waar iemand (ik) toch naar kijk :wink: De overeenkomst met Ziggo is trouwens frapant, Shego verliest het altijd... :-P

Gert.
 
Zondagochtend nogmaals contact gehad met de helpdesk. Ik vertelde mijn verhaal (niet volledig anders hing hij nu nog aan de telefoon), en meneer ging in het inmiddels befaamde systeem kijken. Order werd nog steeds geblokkeerd. Maar deze meneer vertelde het orakel van de afdeling te zijn en zou e.e.a. middels een simpele omweg voor elkaar krijgen. Dus ik vraag nog waarom het hem zo eenvoudig lukt om dit toch al maandenlang complexe probleem op te lossen. "Tsja, het is allemaal niet zo erg moeilijk hoor", grapte hij. Dus ik zou uiterlijk dinsdagochtend van mijn digitale pakket kunnen genieten. Maar je raad het al, geen signaal. Dus net nog maar even gebeld. Mevrouw kon niet van haar mannelijke collega terugvinden, en het probleem was dus helemaal niet opgelost! Of ik nog maar weer een keer mijn smartcardnummer wilde doorgeven, niet dat ik dat al een stuk of tien keer gedaan had natuurlijk, er was niets van in het systeem te vinden. Wat voor een systeem is dat, bij ons op het werk noemen we het gewoon een vuilnisbak trouwens. Gelukkig (...) zit ik op mijn werk en kan mijn smartcardnummer niet doorgeven, dus vanavond maar weer eens bellen. Kijken wat voor nitwit me dan weer een loze belofte gaat doen. Ik ga het vanavond nog één keer proberen, als het niet lukt annuleer ik alles, en gooi ik alles wat ik van Ziggo heb staan hier (router, internetmodem etc) het raam uit. Ik meen het.
 
Hoi Raymond,

Ik ken het gevoel en ik heb zelf ook meermaals op het punt gestaan om alles uit het raam te flikken. Wanneer wordt er nou eens ingegrepen vraag je je af. Dit zijn toch geen zaken doen?

Voordat je alles uit het raam flikkert raadt ik je aan om alles chronoligisch op te schrijven en te bewaren. Mocht het ooit tot een conflict komen kan je komen met bewijslast. Altijd handig!!

Veel sterkte vanavond.
 
Bedankt Aartstyle!

Ik ga in ieder geval die spullen niet terugsturen, ze mogen het op komen halen als ze nog wat van me willen. Laat ik ze alleen wel een half uurtje nutteloos met keiharde klote muziek voor de deur staan waarna ik nog een paar zinloze vragen stel en zeg dat ze het over 48 uur nog maar eens moeten proberen.

Weten ze een beetje hoe ik me voel :wink:
 
Bedankt voor de tip Saywhat, echter wegens een order die al een paar maanden vastzit is dit niet mogelijk. Het systeem kan niet naar de volgende stap gaan omdat er ergens iets fout zit. En Ziggo doet niet echt zijn best om dat op te lossen.
 
Gistermiddag nogmaals gebeld met de helpdesk van Ziggo om mijn smartcardnummer door te geven. De vriendelijke mevrouw mijn verhaal een beetje uitgelegd en ze heeft een kompleet nieuwe order aangemaakt. Na mijn smartcardnummer doorgegeven te hebben vertelde ze dat het nu binnen 48 uur geregeld zou moeten zijn. Natuurlijk heb ik dit al vaker gehoord en nog even gevraagd of er echt geen error meer in het scherm verscheen. Maar nee. Een minuut of vijf later belde ze nog even terug om nogmaals naar het smartcardnummer te vragen, ze had het verkeerd verstaan en de invoer gaf zodoende een error. En was schetst mijn verbazing... Gewoon digitale tv vanochtend, ik kon mijn ogen niet geloven!

Ik heb hier veel lopen zeiken, in mijn ogen ook geheel terecht trouwens, maar ik ben blij dat deze mevrouw gewoon het probleem op is gaan lossen, ipv het befaamde doorschuifsysteem te hanteren. Wel jammer dat er weinig zijn op de helpdesk die zo netjes en oplossingsgericht handelen. Maar ik wil niet te veel blijven steken in negativiteit, de oplossing is er en daar ben ik erg blij om.

Nou nog hopen dat mijn decoder komt en factuur gecorrigeerd wordt, anders heb ik volgende week weer een drukke week met bellen, mailen, faxen etc.
 
../..

Ik ga even een biertje nemen, het getuigd trouwens van doorzettingsvermogen dat je dit hele verhaal hebt gelezen, bedankt daarvoor :). Van mensen op een Ziggoforum had ik ook eigenlijk niets anders verwacht, Ziggoklant wordt je niet zomaar!

HaHa,

Jij hebt humor. Wou dat ik zo geduldig was. Ik irriteer me kapot aan ze. En dan werkt alles bij mij zelfs nog redelijk goed.
 
[...] ik zit nog in de preview-periode maar daarna als het goed is digitaal totaal+hd pakket.. we zullen zien :)


Goh verrassend, preview periode inmiddels verlopen en geen totaal en hd pakket meer... de helpdesk kon niks terug vinden van een pakketkeuze van 3 weken geleden. Dan maar nogmaals de bestelling gedaan en als ik geluk heb, heb ik over 10 werkdagen weer beeld :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan