• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ubee EVM3200 modem ICM Linksys WRT320N

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bjorn1976

Afgelopen week een linksys WRT320N Router gehaald aangezien mijn huidige WRT54gl straks niet meer voldoet voor de 80Mb snelheid.

Thuis aangekomen, snel en makkelijk de router kunnen installeren via de bijgeleverde CD-Rom.

Na 30 minuten verbonden te zijn met het internet een disconnectie, waarbij zowel de router en de modem vastlopen.

even gezocht naar nieuwe firmware voor de WRT320N, en geinstalleerd, dus weer een keer proberen of het nu wel werkt.

Weer hetzelfde na 20 minuten, vastlopen modem en router.

Met mijn WRT54GL router heb ik nergens last van.

Wie heeft dit ook?
Ligt het aan de modem?
Ligt het aan de router?
Kunnen we verwachten van Ziggo dat er nog een firmware update voor de Ubee modem komt?
Of diend Linksys met een firmware te komen voor de WRT320N?

Wat erg opvalt is dat gebruikers met een Alles-In-1-plus nergens geen problemen hebben, maarja die hebben nog een docsis 2 modem.

Dit probleem blijkt zich ook bij de WRT160N voor te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen week een linksys WRT320N Router gehaald aangezien mijn huidige WRT54gl straks niet meer voldoet voor de 80Mb snelheid.

Thuis aangekomen, snel en makkelijk de router kunnen installeren via de bijgeleverde CD-Rom.

Na 30 minuten verbonden te zijn met het internet een disconnectie, waarbij zowel de router en de modem vastlopen.

even gezocht naar nieuwe firmware voor de WRT320N, en geinstalleerd, dus weer een keer proberen of het nu wel werkt.

Weer hetzelfde na 20 minuten, vastlopen modem en router.

Met mijn WRT54GL router heb ik nergens last van.

Wie heeft dit ook?
Ligt het aan de modem?
Ligt het aan de router?
Kunnen we verwachten van Ziggo dat er nog een firmware update voor de Ubee modem komt?
Of diend Linksys met een firmware te komen voor de WRT320N?

Wat erg opvalt is dat gebruikers met een Alles-In-1-plus nergens geen problemen hebben, maarja die hebben nog een docsis 2 modem.

Dit probleem blijkt zich ook bij de WRT160N voor te doen.

Hm..ik heb ook de WRT320N en AIE (en een Ubee modem), maar eh...'k moet zeggen dat ik (behalve de downloadsnelheid) eigenlijk geen last heb van verbroken connecties. Volgens de helpdesk van Ziggo zou ik minimaal 45Mbit moeten kunnen halen, maar helaas zit ik de laatste dagen meer rond de 38Mbit.

Hiervoor komt morgen een monteur, maar ehh....van disconnects heb ik dus geen last.
 
Hey,

Ik heb sinds een week of 4 ook de WRT320N, en ik heb slechts 1 keer de router moeten rebooten. Voor de rest lekker stabiel en nergens last van....

Heb ook AIE extra...Heb de standaard firmware er nog opstaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan