• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welk Ziggo internet abonnement heb jij?

  • Onderwerp starter Bullet NL
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bullet NL

Hallo allemaal,

Ook nieuwsgierig wat nu het meest voorkomende internet abonnement (onder de lezers van dit forum) van Ziggo is?

En hoe kijk jij aan tegen de aangekondigde snelheidsverhoging, doet jou dit misschien besluiten om over te stappen naar een hogere of lagere abonnementsvorm?

M.a.w. wanneer je een Alles-in-1 of Z1,2 of 3 abonnement hebt laat het hier weten!

P.s. Het Z3I internetabonnemet zal worden omgezet naar een Alles-In-1 abonnement, wanneer je Z3I hebt kan je dan natuurlijk voor een Alles-In-1 keuze gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Per 1 Juli ga ik van een Z3i abonnement automatisch over naar een alles-in-1 Extra...:wink:
 
Ik heb nu alles-in-1-extra, maar als de snelheid van alles-in-1-plus naar 20MB gaat, stap ik lekker terug. Vind 20MB snel genoeg en het scheelt toch zo'n 15 euro p/m.
 
Ik zit nu bij XS4ALL en heb een betrouwbare internetverbinding die ook altijd op snelheid is. Upload is voor mij om uiteenlopende redenen echter minstens net zo belangrijk als download, en daar kom ik met ADSL niet verder mee. Dus ik zal waarschijnlijk op gegeven moment de stap maken naar een Alles in 1, wellicht de Extra.
 
Ik zit nu bij XS4ALL en heb een betrouwbare internetverbinding die ook altijd op snelheid is. Upload is voor mij om uiteenlopende redenen echter minstens net zo belangrijk als download, en daar kom ik met ADSL niet verder mee. Dus ik zal waarschijnlijk op gegeven moment de stap maken naar een Alles in 1, wellicht de Extra.


Ik kan niet anders dan positief zijn over de snelheid van het Alles in 1 abonnement wat ik van Ziggo heb. De upload is voor mij ook van groot belang. Zowel zakelijk als prive. Het valt mij op (mag nog wel eens op een xbox360 spelen) dat ik heel vaak de server ben op games als Call of Duty 4 en 5. Heb ook zogoed als nooit storingen bij Ziggo. Ik heb een hele poos bij een BBned ADSL provider gezeten voor dat ik naar @home over ging.
Het is een feit bij mij dat ADSL(2) meer storingen heeft dan de Kabel via @home/Ziggo.
 
Je hoeft me niet te overtuigen hoor, ik ken al verkopers bij Ziggo ;). Het komt nog wel, het overstappen heeft voor mij nu alleen geen haast omdat ik heel tevreden ben, afgezien van het feit dat ik aan upload over de koperlijnen niet meer dan 1Mbps kan krijgen. Zodra de verhogingen zijn afgerond zal ik mijn afweging eens maken, maar ik volg veel aanbieders al een tijdje en zal waarschijnlijk gewoon voor Alles in 1 kiezen.
 
Je hoeft me niet te overtuigen hoor, ik ken al verkopers bij Ziggo ;). Het komt nog wel, het overstappen heeft voor mij nu alleen geen haast omdat ik heel tevreden ben, afgezien van het feit dat ik aan upload over de koperlijnen niet meer dan 1Mbps kan krijgen. Zodra de verhogingen zijn afgerond zal ik mijn afweging eens maken, maar ik volg veel aanbieders al een tijdje en zal waarschijnlijk gewoon voor Alles in 1 kiezen.

Hahaha :schater::schater:

Ik hoef je ook helemaal niets te verkopen qua internet verbindingen, ben zelf al weer een jaar of 8 uit de ICT ;-) Snap alleen sommige mensen niet helemaal (doel vast niet op jou) die hier heel erg negatief zijn zonder de feiten en aannames te kunnen scheiden. Men brult maar wat, zonder gefundeerd onderzoek gedaan te hebben. Vaak (niet altijd) liggen de problemen aan de gebruiker en niet aan de dienst. Denk aan keuzes voor hardware (router en pc's, software op de pc, kabels in huis enz..)

En nee, heb geen enkele connectie tot Ziggo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, van de 20 stemmers hebben er op dit moment 12 mensen een Alles in 1 extra abonnement.

Valt me op, had verwacht dat dit wat lager zou liggen.

afwachten hoe dit verloopt... 20 down 3 up is een redelijk zwaar internet abonnement als je dit afzet naar de mogelijkheden. (prijs, aanbod zowel kabel als adsl)
 
Hehe precies, vandaar mijn ondertekening, de feiten scheiden van de emoties, oftewel, beetje tegengas geven als er van feiten wordt afgestapt op ongefundeerde aannames, dan zijn mensen er meer mee geholpen als je de feiten op tafel legt, ook al wordt dat niet gewaardeerd, in plaats van alleen mee te zeuren over hoe slecht/goed het allemaal is. Maar laat ik niet verder afdwalen.

EDIT:

Hmm, van de 20 stemmers hebben er op dit moment 12 mensen een Alles in 1 extra abonnement.

Dat is het gevaarlijke van statistieken. Het aandeel ligt over alle klanten genomen natuurlijk veel lager. De enquête is ook niet representatief, de resultaten zeggen alleen wat over de groep mensen die op internet zich registreert voor een gebruikersforum en het leuk vindt op zo'n enquête te stemmen.
 
Dat is het gevaarlijke van statistieken. Het aandeel ligt over alle klanten genomen natuurlijk veel lager. De enquête is ook niet representatief, de resultaten zeggen alleen wat over de groep mensen die op internet zich registreert voor een gebruikersforum en het leuk vindt op zo'n enquête te stemmen.


Exact, het is ook niet zo (vermoedelijk) dat dit forum een juiste afspiegeling is van de gemiddelde Ziggo abonnee. Maar toch, het kan wel iets zeggen over de lezers van dit forum. en statistieken zijn nou eenmaal leuk, hoe onzinnig ook ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan