• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke Payserver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over het algemeen is 200 dagen een goed gemiddeld ijkpunt. Eerst die test lezen, dan pas oordelen. Raar dat je april al oud vindt. Oja, 400 dagen retentie is natuurlijk stoer ;-) (alleen zo onnodig...)
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
welke test en door wie uitgevoerd ?
veel usenet providers maken eigen test.
dan zijn ze natuurlijk altijd de beste, de snelste met de meeste retentie.
en uit praktijk zoals je hier kan lezen van iemand is dat niet altijd zo.


Heb ook xsnews gedaan (pas op die hebben ook resellers zoals downloadtoday wat dus dezelfde brakke newsservers heeft) maar daar kom je niet boven de 40 mbits,zeer veel incompletes en hoewel ze zeggen dat ze de retentie opbouwen naar 400 dagen is dit niet waar,ze hebben een zooi snelle servers en na een maand gaat de boel terug naar een zooi langzame servers,veel connect problemen,zijn maar een paar lettertjes anders dan newsXS maar een wereld van verschil,afrader !
 
welke test en door wie uitgevoerd ?
veel usenet providers maken eigen test.
dan zijn ze natuurlijk altijd de beste, de snelste met de meeste retentie.
en uit praktijk zoals je hier kan lezen van iemand is dat niet altijd zo.
Computer Totaal en die is best wel redelijk onafhankelijk ;)

Anders zou ik het niet noemen...
 
Ik zou voor hitnews gaan. Heb het ook sinds een paar dagen, ideaal als je het mij vraagt!

Het is goedkoper als de rest geloof ik en je kunt zeer specifiek kiezen wat voor abonement je wilt. Dus je betaald nooit teveel voor een snelheid die je toch niet kunt halen.

Je kunt met iDEAL betalen waardoor je meteen toegang krijgt tot je inlog codes! Binnen 5min is alles klaar en verwerkt en kun je beginnen met downloaden! Perfect als je het mij vraagt..
 
XLNed.nl (nederlands Payserver) . Prima prijzen, prima snelheid, prima retentie en prima service!
 
1. Hitnews.eu
2. Eweka
3. Tweaknews

Persoonlijk gebruik ik het liefst Hitnews, na Eweka en Tweaknews ook gebruikt te hebben. Daarnaast is er een test geweest door Computer Totaal betreffende payservers. Nummer 1 werd Giganews (dure ZEEER goede Amerikaanse payserver), nummer 2 werd Hitnews gevolgd door Eweka en Tweaknews.

Men ging 11GB downloaden varierend van 1 dag tot 200 dagen oud. Giganews was het best, op de voet gevolgd door Hitnews. Tweaknews had heel veel incompletes bij de bestanden van 50 tot 100 dagen oud. Ik kan je geen verdere info geven uit dat blad (Computer Totaal uitgave april 2009), want mijn vrouw heeft alles alweer weggegeven.

Hitnews is wel overall als beste getest, zoals ook op hun site te zien is.
De test uitgevoerd door Computer Totaal in april staat nu bijna letterlijk gekopieerd in Tips & Trucs. Tevens is de grote Usenetprovidertest te lezen in een Downloadspecial van Computer Totaal. Tevens wil ik komend weekend wel wat scans maken van de test, die kan dan opgevraagd worden via PM ;)
 
Ik gebruik xsnews en ben daarover super tevreden...
Deze zitten overigens ook op bijn 200 dagen retentie en gaan naar 400.
Snelheid altijd in orde en niet te duur...

www.xsnews.nl
 
Ik gebruik op dit moment GigaNews.
Twee weken gratis proefabonnement.
De eerste 3 maanden 50% korting op het duurste abonnement (van $29,95 voor $14,95).

Mijn drie maanden zijn volgende maand voorbij en daarna ga ik eens verder shoppen.
 
Oja, Hitnews is geen reseller (eigen serverpark), maar verkoopt zelf wel data aan andere usenetproviders (resellers).
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Hitnews:applause::applause::applause:
daar heb ik nog nooit problemen mee gehad
altijd continu 2,3Mbps
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan