Even wennen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tip voor Ziggo: Stuur die man uit de reclame naar die negatieve mensen.
Laat hun hun verhaal vertellen.
 
Plat-form

Ik ben blij dat ik eindelijk na jaren weer aan een "gebruikersplatform" kan deelnemen door de fusie :cool: , na het doodbloeden van het Troubles@Home platform...!

:mrgreen:
Dat platfor ligt nu plat!
:lol:
 
Na jaren lang te hebben deelgenomen aan het TVhome-forum nu maar ingeschreven bij de Ziggo-gebruikers. Dat worden we straks toch met z'n allen. Maar ik moet wel zeggen: het is even wennen:eek:
Hoe bedoelt u even wennen, die verandering die doorgevoerd is daar heb ik niet om gevraagd, en het nadeel hiervan is dat men gouw een positie inneemt die straks in uw nota terug te vinden is.
KPN was vroeger marktleider, en rekende tarieven met bellen waar je niet vrolijk van werd. Nu leuren ze langs de deuren met de slogan"KPN sluit je aan" en god god ook nog eens leuren met auto verzekeringen.
Hier gaat het puur om machts positie, en daar hou ik niet van. Bellen naar informatie is duurder geworden, onderling bellen van multikabel is al minder geworden, en je moet bokken sprongen maken om in te loggen. "even wennen" ???
Haas
 
Hoe bedoelt u even wennen, die verandering die doorgevoerd is daar heb ik niet om gevraagd, en het nadeel hiervan is dat men gouw een positie inneemt die straks in uw nota terug te vinden is.
KPN was vroeger marktleider, en rekende tarieven met bellen waar je niet vrolijk van werd. Nu leuren ze langs de deuren met de slogan"KPN sluit je aan" en god god ook nog eens leuren met auto verzekeringen.
Hier gaat het puur om machts positie, en daar hou ik niet van. Bellen naar informatie is duurder geworden, onderling bellen van multikabel is al minder geworden, en je moet bokken sprongen maken om in te loggen. "even wennen" ???
Haas

Eh, het "even wennen" ging over dit forum waarvan de layout een beetje anders is dan ons vorige gebruikersforum. Dat staat los van Ziggo en heeft dus niets met de veranderingen te maken.....
 
Eh, het "even wennen" ging over dit forum waarvan de layout een beetje anders is dan ons vorige gebruikersforum. Dat staat los van Ziggo en heeft dus niets met de veranderingen te maken.....
Ja, je bent me net voor. Ik dacht dat ik wel duidelijk was "in den beginne":?
 
nieuw lid

beste forum lezers,
Sinds vandaag ben ik lid en heb in die status de diverse berichten van de forum-schrijvers gelezen.
Ik ben tot de conclusie gekomen, dat niet iedereen het met de gang van zaken eens is.
Doordat ik totaal neutraal sta tegenover deze commentaren en niet weet waar de schoen wringt bij deze schrijvers, moet ik mij derhalve ook onthouden van commentaar.
In het algemeen kan ik stellen, dat men de eventuele problemen niet bij naam noemt.
Als er kommentaar is, dan graag man en paard noemen zonder al te negatief over te komen.
Ik weet zeker, dat we dan gegarandeerd tot elkaar komen.
emiel1928
 
Dit forum kwam ik tegen, omdat ik toch wel met vragen zit over Ziggo (heb ze overigens een mailtje gestuurd en wacht ik geduldig).

Zelf vind ik het forum er netjes uitzien en kom ik er wel wijs uit. Dat de fusie enige problemen kan geven is ook niet vreemd. Ik belde vroeger multikabel altijd of stuurde ze een e-mail en heb eigenlijk nooit geweten dat ze een forum hadden.

Ik heb na een tijdje lezen op het forum aangemeld om bij te blijven over alle ontwikkelingen. Overigens kan een forum nooit voor iedereen 100% perfect zijn.
 
Ik belde vroeger multikabel altijd of stuurde ze een e-mail en heb eigenlijk nooit geweten dat ze een forum hadden.

Misschien een klein misverstand, maar het forum van de MGV was altijd een op zich zelf staand forum, Multikabel had daar geen vinger in de pap
 
Ah ok, maar ook dat forum was niet echt van Multikabel. Vincent heeft dat opgezet, maar was verder ook niet een echt officieel medium.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan