• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NOB geeft toe: fout ned 1,2 en 3 HD zit in de Samsung decoder !

Status
Niet open voor verdere reacties.
sync

heb net een tijdje naar het journaal op N1 HD gekeken en het loopt nog steeds niet helemaal synchroon. het scheelt niet veel meer, maar genoeg om te storen. ik heb de boel momenteel nood gedwongen via scart aangesloten.
en ja ik heb alle aanbevelingen die gedaan zijn opgevolgd.
 
Helaas, bij mij geen enkele verbetering...

Bij mij in Bilthoven is het ook nog steeds niet om aan te zien/horen.
Ronduit vervelend om naar ned 1/2/3 in HD te kijken. Toch weer eens een gemiste kans van de kabelaar om iets in één keer goed te doen.... :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De problemen zijn echt nog niet verholpen. Ze zijn bij Ziggo en Samsung nog steeds bezig met het zoeken naar een oplossing. Het duurt wel erg lang.
 
De problemen zijn echt nog niet verholpen. Ze zijn bij Ziggo en Samsung nog steeds bezig met het zoeken naar een oplossing. Het duurt wel erg lang.
Wat denk je zelf... Nederland moet een opgenomen stream toesturen,en daarna 2 decoders.
Je zou denken een beetje lab heeft die 2 decoders zelf wel..
Zometeen krijgen we te horen dat de source er niet meer is en dat een andere firma dat moet doen.
Ze hebben immers aan Panasonic een goed voorbeeld ?
Lang genoeg roepen dat de oplossing komt en ondertussen hebben de mensen zelf al een andere decoder aangeschaft uit pure ellende.
 
Ik ben echt niet van plan om een nieuwe decoder aan te schaffen. De Samsung DCB-H360R is gecertificeerd door Ziggo en bedoeld voor HD-ontvangst. Als ze de lipsync niet op orde krijgen, moet Ziggo of Samsung maar zorgen voor een andere oplossing.
 
Ik ben echt niet van plan om een nieuwe decoder aan te schaffen. De Samsung DCB-H360R is gecertificeerd door Ziggo en bedoeld voor HD-ontvangst. Als ze de lipsync niet op orde krijgen, moet Ziggo of Samsung maar zorgen voor een andere oplossing.
Je hebt helemaal gelijk,ik heb 2 van die dingen,maar voor heel veel bezitters van bv de Panasonic,en de oude sd decoder van Samsung die steeds even op zwart beeld gaat (Beiden gecertificeerd) is dit al jaren de realiteit.
Ik heb de pana nog,maar die staat al een jaar op zolder,vervangen door de HD Samsung decoder die het nu dus ook sinds Juli al niet goed doet.
(en eigenlijk al veel eerder want sinds ik het ding heb is Film1 HD ook al out of sync)
 
Anoniem zei dat ze het probleem niet konden reproduceren waar hij zit maar dat het in Den-Haag wel gelukt is.

Dus bij deze de vraag of er niet een coax vanuit de locatie van Anoniem naar mij te trekken is?

Het blijft vreemd dat ze vanuit hier decoders moeten opsturen.Je zou toch denken dat ze aan de hand van het serienummer kunnen zien uit welke batch het apparaat komt en wat er voor hardware inzit. De software die bij ZAiggo draait zullen ze toch ook ergens bij Samsung gemaakt hebben.
 
Bij mij in Bilthoven is het ook nog steeds niet om aan te zien/horen.
Ronduit vervelend om naar ned 1/2/3 in HD te kijken. Toch weer eens een gemiste kans van de kabelaar om iets in één keer goed te doen.... :?

Op 09-09-2009 `s avonds: Het nalopen van het geluid lijkt wat korter, maar ik vind het nog steeds niet goed genoeg om naar HD te kijken. Erg jammer, dit... :sad:
 
Op 09-09-2009 `s avonds: Het nalopen van het geluid lijkt wat korter, maar ik vind het nog steeds niet goed genoeg om naar HD te kijken. Erg jammer, dit... :sad:

Denk dat het echt afwachten is op een reactie van Anoniem, de Lip-Sync is hier iig onverminderd aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan