• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve signaal maand uit de lucht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
interactieve tv

Gisteren interactieve tv en uitzending gemist geprobeerd, na een brief van Ziggo dat alles weer zou werken.
10 sec stroom eraf, effe wachten en ....... alles werkt tot volle tevredenheid.

Kees
 
Heb ook die brief gekregen. Decoder gereset vandaag. TV-Theek werkt wel, maar het aanbod is zeer karig. Per film-categorie slechts 1 of 2 films. Ook in de andere categorieen zoals TV, Kids en Documentaires staat nauwelijks content.

Hopelijk wordt het nog beter de komende tijd.
 
dus de 2 films per categorie is dus wel correct??????

dan werkt het bij mij dus wel, alleen had ik wat meer films verwacht
 
Een maand geleden stonden er nog een stuk of 100 films op! Inmiddels zijn dat er nog maar een paar inderdaad. Er is dus eerder sprake van een verslechtering.
 
Een maand geleden stonden er nog een stuk of 100 films op! Inmiddels zijn dat er nog maar een paar inderdaad. Er is dus eerder sprake van een verslechtering.

Het moge duidelijk zijn dat dit niet correct is :roll:
 
Ik krijg ook vandaag nog een Provisioning Error als ik Interactieve TV probeer te activeren. Stekker eruit en opnieuw starten blijven zonder resultaat. Kan het weer beschikbaar zijn van de VOD servers afhankelijk zijn van de locatie waar je woont?
 
Nee, het is in het gehele Casema gebied weer beschikbaar. Haal de stroom er nog eens af en laad daarna de fabrieksinstellingen. Probeer daarna de totale setup nog eens uit te voeren, dus de normale setup en de interactieve daarna.

suc6!
 
Nee, het is in het gehele Casema gebied weer beschikbaar. Haal de stroom er nog eens af en laad daarna de fabrieksinstellingen. Probeer daarna de totale setup nog eens uit te voeren, dus de normale setup en de interactieve daarna.

suc6!

Netbios, Ik heb precies gedaan wat je gevraagd hebt, met het zelfde resultaat (Provisioning Error). Het lijkt er op dat hij absoluut geen verbinding kan maken, want het duurt erg lang. Voorheen heeft het gewerkt, ik heb zelf is de periode waarin de werkzaakheden plaatvonden soms gewoon uitzending gemist kunnen kijken. Mijn signaalsterkte is 100% ik gebruikt een dure aansluitkabel dus daar kan het niet aan liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan