[Vraag] Webcare medewerkers Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had Excalibur maar de uitdrukking "denk eer gij doende gaat en doende zijnde denk dan nog" maar gekend en daar naar gehandeld.
 
Had Excalibur maar de uitdrukking "denk eer gij doende gaat en doende zijnde denk dan nog" maar gekend.

Oh nu heb ik het gedaan? Eerst even hele topic lezen en dan pas oordelen.

a) Ik ben dit topic om een geheel andere reden gestart, had je geweten als je het topic geheel had gelezen.
b) Anderen zijn de discussie omtrend de rechten begonnen
c) Als je mijn postings goed leest dan kan je daaruit halen dat het geenzins op de man is gericht en enkel in het algemeen.

Dat jij nu op de man gaat spelen (mijn persoontje) vind ik wel kwalijk. Ten eerste heb je niet deelgenomen aan de discussie, blijkbaar heb je het topic niet in zijn geheel gelezen anders had je anders geoordeeld. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Zoiets was het gezegde toch om op jou stijl terug te kaatsen,....
 
Sorry, maar een hoop goede bedoelingen maken nog niets dat iets goed is.

En als mensen zich op hun teentjes getrapt voelen als iemand dat aankaart, zelfs zonder dat iemand aan wiens integriteit dan ook twijfels gepost heeft, is dat hun probleem en niet het mijne.

De hele discussie bewijst nml 100% dat deze vermenging niet handig is. Je krijgt er alleen maar discussies als deze van.
 
wat een gezwets, het spijt me zeer hoor,
maar kijk eens naar hoeveel mensen Raymond een positief reputatiepunt hebben gegeven. zoveel blokjes ga ik van z'n lang zal z'n leven niet halen.
jullie zijn hier spijkers op laag water aan het zoeken.
ik ben blij dat mensen zoals raymond (en er zijn er nog meer, maar als ik ze ga opnoemen vergeet ik er vast een paar en dat wil ik niet) hier in hun eigen vrije tijd en misschien ook in hun werktijd, zorgen dat er een en ander weer op gang geholpen wordt.
ik vind dit niet ten koste gaan van de onafhankelijkheid van dit forum. het is momenteel een chaos bij Ziggo. niemand kan dit ontkennen. en als de activiteiten van Raymond en zijn collega's hier helpen om een beetje structuur en oplossing in deze chaos te brengen, kan ik alleen maar zeggen: Ga vooral zo door.
De chaos bij Ziggo ligt echt niet aan de medewerkers zoals Raymond. Daar ben ik van overtuigd.
dus raymond, vanaf deze kant :thankyou: bedankt voor al je goede inspanningen. en ik ben ervan overtuigd dat je dit met goede bedoelingen doet. Misschien heb je hierbij privégegevens nodig. maar soms breekt nood wetten. en dat is hier toch echt wel het geval

aanvulling: door een topic zoals deze zullen er veel mensen langer problemen houden. Raymond en z'n collegas hier op het forum zorgen ervoor dat er problemen opgelost worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat een gezwets, het spijt me zeer hoor,
maar kijk eens naar hoeveel mensen Raymond een positief reputatiepunt hebben gegeven. zoveel blokjes ga ik van z'n lang zal z'n leven niet halen.
jullie zijn hier spijkers op laag water aan het zoeken.
ik ben blij dat mensen zoals raymond (en er zijn er nog meer, maar als ik ze ga opnoemen vergeet ik er vast een paar en dat wil ik niet) hier in hun eigen vrije tijd en misschien ook in hun werktijd, zorgen dat er een en ander weer op gang geholpen wordt.
ik vind dit niet ten koste gaan van de onafhankelijkheid van dit forum. het is momenteel een chaos bij ziggo. niemand kan dit ontkennen. en als de activiteiten van Raymond en zijn collega's hier helpen om een beetje structuur en oplossing in deze chaos te brengen, kan ik alleen maar zeggen: Ga vooral zo door.
De chaos bij Ziggo ligt echt niet aan de medewerkers zoals Raymond. Daar ben ik van overtuigd.
dus raymond, vanaf deze kant :thankyou: bedankt voor al je goede inspanningen. en ik ben ervan overtuigd dat je dit met goede bedoelingen doet. Misschien heb je hierbij privégegevens nodig. maar soms breekt nood wetten. en dat is hier toch echt wel het geval

Hoo! Er is hier NIEMAND in dit topic die zijn/haar twijfels heeft uitgesproken over Raymond als persoon (evenmin over zijn collega's)! Evenmin als er aangegeven is dat het niet gewaardeerd zou worden dat deze mensen een deel van hun vrije tijd opofferen om hier te komen en te helpen. Er is juist meerdere malen benadrukt dat het ontzettend gewaardeerd word dat deze mensen hier aanwezig zijn en proberen te helpen! Even goed lezen aub en niet alles uit de context trekken.

Deze discussie ging/gaat NIET over een bepaald persoon en wat hij/zij hier wel doet, evenmin als deze discussie er NIET over gaat dat er aan de goede bedoelingen van wie dan ook word getwijfeld.

Nogmaals goed lezen! Dan opnieuw oordelen.
 
Er is nu maar 1 lachende derde en dat is Archie.
Geef hem dit niet in de hand, ik las zijn bericht op tweakers en zag meteen dat hij wat aan het opstoken was.

In bericht 3 in deze discussie hier op ziggo-gebruikers, las ik een goede optie aangebracht door Excalibur.
Maak ook voor een nieuwkomer een moderator of operator zichtbaar in de naam oid.

Raymond terug als Op of mod, en nergens meer over praten.
Zand erover :wink:
 
Sorry, maar een hoop goede bedoelingen maken nog niets dat iets goed is.

En als mensen zich op hun teentjes getrapt voelen als iemand dat aankaart, zelfs zonder dat iemand aan wiens integriteit dan ook twijfels gepost heeft, is dat hun probleem en niet het mijne.

De hele discussie bewijst nml 100% dat deze vermenging niet handig is. Je krijgt er alleen maar discussies als deze van.
Hoho, er is niemand van ons op zijn teentjes getrapt, niet Raymond en ook niet ik, dus maak het nu niet erger dan het is. Er is nu juist gehandeld zoals jullie voorgesteld hebben. Dus het 'vermengingsprobleem' zoals je stelt is vanaf nu uit de wereld.

Ik heb al eerder geschreven dat als men vindt dat Raymond niet meer mag zien welk ip-adres iemand heeft wij dat zullen respecteren. (want meer ziet hij niet, de bijbehorende adres/klantgegevens heeft hij helemaal niet... dus privacyschending is helemaal niet terzake)

Ik heb de consequentie die dit heeft vooraf ook duidelijk gemaakt: Om problemen te signaleren moest hij anders iedereen benaderen om te vragen om extra gegevens. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij daar niet direct zin in heeft omdat hij op dit moment al enkele uren per dag hieraan besteedt en ook nog eens tientallen PB's kreeg. Ik kan zijn reactie dus ook wel begrijpen, zeker ook omdat er toch wel behoorlijke dingen gezegd werden over het vertrouwen in hem. Dat is teleurstellend, zeker voor iemand die al sinds 2005 een enorme hulp geweest is en heel veel problemen sneller oploste voordat iemand door had dat ze bestonden. Dat zal nu heel wat minder snel gaan. De problemen komen vast wel weer bij hem terecht, maar dan via de normale weg van de helpdesk en nog een paar schijven daarna, en dat kan wel eens lang duren.

De doelstelling van ons als MGV is/was om zo direct mogelijk problemen uit de wereld te helpen. Zowel via overleg met het management van Multikabel en later Ziggo, als ook om via onze interne contacten met de technische mensen zaken te signaleren. Dat is sinds het begin van de MGV in 1998 altijd heel goed gegaan. Aangezien Ziggo een veel groter en logger lichaam is dan Multikabel is het eerste een stuk moeilijker geworden. De tweede optie wordt voor veel zaken nu dus op deze manier ook een stuk moeilijker. Je kunt niet van de ziggo-mensen verwachten om in hun vrije tijd elke dag 4 of meer uren op het forum door te brengen met het beantwoorden van PB's (ja dat zijn de tijden die veel mensen er momenteel insteken). Datzelfde geldt ook voor ons beheerders. Wij kunnen moeilijk alles wat langs komt zelf oppikken, en doorspelen daarvoor wordt het te druk. We zullen dus in de toekomst moeten gaan verwijzen naar de helpdesk of de Ziggo-webcare (=helpdesk) die af en toe dit forum bezoekt. (nu even niet omdat het bij het radar-forum blijkbaar nu even belangrijker is)....
 
Als hij een probleem ziet waarbij hij meer gegevens nodig heeft, kan hij dit in hetzelfde antwoord in het topic aangeven. Als de mensen om wie het gaat hem dan een PB sturen heeft hij alsnog die gegevens. Kan iets langer duren, hij kan zaken niet direct nakijken, maar voor zover ik kan inschatten hoeft hem hem geen extra werk op te leveren.

Het is mij om het even, sowieso was dit topic voor een andere vraag bedoeld, maar dat werd opeens anders door een reactie van iemand. Op zich niet erg, lijkt me alleen wel handig om het helder te hebben, aangezien er blijkbaar toch nogal wat onduidelijkheid over was.

We zullen dus in de toekomst moeten gaan verwijzen naar de helpdesk of de Ziggo-webcare (=helpdesk) die af en toe dit forum bezoekt. (nu even niet omdat het bij het radar-forum blijkbaar nu even belangrijker is)....

Om dit even aan te halen. Op zich kan ik dit aan de ene kant heel erg toejuichen, aan de andere kant kan ik daar een beetje teleurgesteld van worden. Waarom is het radar-forum even belangrijker? Dit forum niet of minder belangrijk, zijn hier de problemen/klachten van een mindere aard?

Ik vermoed om er op het radar-forum het hardst geschreeuwd word, en dat daar de meeste damage-control kan worden behaald. Wat weer zo is omdat het radar-forum verbonden is aan tros-rader... die weer een vervelende uitzending over Ziggo kunnen houden. Ik denk dat dit eigenlijk de enige reden is waarop het gehele webcare team zich nu focust op het radar-forum en andere fora even links laat liggen. Persoonlijk lijkt mij dit niet een heel slimme strategie van Ziggo, ik denk dat ze beter 70% op het radar-forum kunnen focussen, maar zeker de andere fora niet links laten liggen (eigenlijk laat je nl klanten links liggen) en daar de andere 30% over verdelen.
 
Als hij een probleem ziet waarbij hij meer gegevens nodig heeft, kan hij dit in hetzelfde antwoord in het topic aangeven. Als de mensen om wie het gaat hem dan een PB sturen heeft hij alsnog die gegevens. Kan iets langer duren, hij kan zaken niet direct nakijken, maar voor zover ik kan inschatten hoeft hem hem geen extra werk op te leveren.

Raymond doet het in zijn vrije tijd, iedere extra handeling is er dus 1 teveel...
Nu die rechten weg zijn hoop ik dat als dingen langer duren men daar, Raymond in elk geval niet op aan gaat kijken.


Waarom vind men het zo normaal dat mensen in hun eigen vrije tijd problemen voor anderen oplossen? (en dus ook normaal dat het dan maar wat extra tijd moet kosten)
Ik weet gerust dat er velen zijn die dit echt waarderen, maar ook velen vinden het bijna logisch dat het gebeurd.
Dat laatste gaat er voor zorgen dat er steeds minder door mensen in vrije tijd gaat gebeuren....
 
klachten, Radar, etc.

Om dit even aan te halen. Op zich kan ik dit aan de ene kant heel erg toejuichen, aan de andere kant kan ik daar een beetje teleurgesteld van worden. Waarom is het radar-forum even belangrijker? Dit forum niet of minder belangrijk, zijn hier de problemen/klachten van een mindere aard?

Ik vermoed om er op het radar-forum het hardst geschreeuwd word, en dat daar de meeste damage-control kan worden behaald. Wat weer zo is omdat het radar-forum verbonden is aan tros-rader... die weer een vervelende uitzending over Ziggo kunnen houden. Ik denk dat dit eigenlijk de enige reden is waarop het gehele webcare team zich nu focust op het radar-forum en andere fora even links laat liggen. Persoonlijk lijkt mij dit niet een heel slimme strategie van Ziggo, ik denk dat ze beter 70% op het radar-forum kunnen focussen, maar zeker de andere fora niet links laten liggen (eigenlijk laat je nl klanten links liggen) en daar de andere 30% over verdelen.

Tja, als je vijf maanden bezig bent om problemen opgelost te krijgen is het lijkt mij niet zo vreemd dat je ook gebruik maakt van de mogelijkheid om een klacht in te dienen via Radar. Het lijkt er af en toe op of je als verrader wordt beschouwd als je een klacht ook bij Radar hebt ingediend.
Ondanks de inspanningen van diverse Ziggo medewerkers hier werkt mijn in Mei bestelde Alles in 1 pakket nog steeds niet zoals het zou moeten.
Vanmorgen werd er door een medewerker van de klantenservice tegen mij gezegd dat er helemaal niets bekend was van mijn klachten, dus dat er ook niet aan werd gewerkt. Hoe betrouwbaar die mededeling is kan ik niet beoordelen.

Wel ben ik net naar aanleiding van een mail naar de afdeling die over de Kassa klachten gaat gebeld door een medewerkster die heeft toegezegd de klachten direct door te zullen geven en dat ik vandaag nog wordt teruggebeld.
Dat is al aanzienlijk meer dan ik de afgelopen maanden heb kunnen bereiken.

Op zich zou het Radar forum niet belangrijker moeten zijn dan andere.
Waar het mij om gaat is dat toezeggingen die zijn gedaan ook daadwerkelijk worden uitgevoerd. Of dat nu via de helpdesk, dit forum, Ziggo medewerkers hier of door een team dat zich alleen bezig houdt met Radar klachten zal me eerlijk gezegd worst zijn.

Update: alweer gebeld door een Ziggo medewerker die er nu mee aan de slag gaat:pompom::pompom::pompom::pompom:
Bovendien kon hij mijn klachtenlijst wel gewoon vinden. :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan