• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Na 5 weken nog geen installatiepakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog hoop dan ;) De Humax of de Samsung? ;)


jazeker, zoals ik l eerder zei doen ze er alles aan om deze week, tot begin volgende week alle vertraagde paketten naar de klant te verzenden.

Het is trouwens de samsung (silver) geworden, maar dit wist ik al, kunnen ze direct na je bestelling al zien welke ontvanger je toegewezen hebt gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo allemaal

nou ik heb nog steeds niets
ik zou het deze week krijgen
was me toegezegt
vandaag gechat via thuishelp en toen het track en trace nummer gekregen
is bij tnt nog niet bekent
word weer aardig angstig
zal wel weer langer geduld moeten hebben

groetjes renske
 
hallo allemaal

nou ik heb nog steeds niets
ik zou het deze week krijgen
was me toegezegt
vandaag gechat via thuishelp en toen het track en trace nummer gekregen
is bij tnt nog niet bekent
word weer aardig angstig
zal wel weer langer geduld moeten hebben

groetjes renske



volgens mij willen ze uiterlijk volgende week alle achterstand/vertraging weggewerkt hebben..........goede kans dus dat je em volgende week krijgt. Zodra je bestelling bij track en trace te zien is, heb je binnen 24 uur je bestelling binnen (was bij mij ook zo)
 
Ik heb vandaag weer chat contact gehad met Ziggo.

Ik was eerst best wel optimistisch. Goed, het duurde allemaal wat lang, maar ok dat kan nog.

Maar nu was er ineens niets bekend in het systeem? Over nummer portatie kon de medewerker alleen zeggen dat er iets niet goed was gegaan. Er was ook geen pakket verstuurd. Hij zou nu persoonlijk het pakket bij de post aanbieden.

Toen ik doorvroeg bleek dat het ging om het telefonie modem met een SD ontvanger. Ik zei dat ik al een SD ontvanger had en een HD ontvanger had besteld die ook door ze was bevestigd. Dit stond niet in het systeem? Ik krijg de SD ontvanger ondanks dat ik die niet wil, omdat deze gratis is :?

Lang verhaal kort, het duurt nu tussen 3 en 5 werkdagen voordat ik het pakket krijg met een SD ontvanger die ik niet wil :cry: 5 Werkdagen na activatie van het modem kan ik bellen met Ziggo, maar wanneer ik mijn eigen nummer kan gebruiken is niet bekend.

Ook is er niets bekend over een eventuele HD ontvanger die ik besteld heb, dit moet nog weer uitgezocht worden.

Ik begin nu toch onderhand de moed te verliezen... :cry:
 
Er was ook geen pakket verstuurd. Hij zou nu persoonlijk het pakket bij de post aanbieden.

Een chat/helpdesk medewerker die persoonlijk je pakket naar het postkantoor gaat brengen ?:mrgreen:

Komt bij mij niet echt geloofwaardig over, netjes gezegd. :oyeah:
 
Een chat/helpdesk medewerker die persoonlijk je pakket naar het postkantoor gaat brengen ?:mrgreen:

Komt bij mij niet echt geloofwaardig over, netjes gezegd. :oyeah:
9:49:16 Hessel Meun

---------------
dit kunt u beloven dat het vandaag wordt verstuurd?
9:49:29 xxxx,xxxx

Ja dat doe ik bij deze.
9:51:14 xxxx, xxxx
Ik heb het pakket nu voor me staan, ik doe hem zelf op de post.
--------------------
Ik heb vertrouwen in mensen van de helpdesk, maar ze zijn met handen en voeten gebonden aan het Ziggo systeem.
 
9:49:16 Hessel Meun

---------------
dit kunt u beloven dat het vandaag wordt verstuurd?
9:49:29 xxxx,xxxx

Ja dat doe ik bij deze.
9:51:14 xxxx, xxxx
Ik heb het pakket nu voor me staan, ik doe hem zelf op de post.
--------------------
Ik heb vertrouwen in mensen van de helpdesk, maar ze zijn met handen en voeten gebonden aan het Ziggo systeem.

Aangezien er bij alle klachten over te late levering gesproken wordt over vertragingen bij het distributiebedrijf denk ik zo dat het persoonlijk afgeven van je pakket door een helpdesk medewerker niet in het Ziggo systeem past.
Ik help je het hopen ....
 
Hij zal het ook niet op de post doen. Op dat moment kwamen we erachter dat er een SD ontvanger in het pakket zat en niet de bestelde HD ontvanger.... :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan