• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

error 403 remote server unavailable

Status
Niet open voor verdere reacties.

pophey

Forum Gebruiker
Berichten
4
Sinds vandaag werkt het posten via camelsystem powerpost niet meer. Ik krijg al heel de dag al de melding error 403 remote server unavailable. Inmiddels ook al met Ziggo gebeld, maar daar wordt gezegd dat er niets aan de hand is, morgen weer proberen. Vreemd, want de inloggegevens zijn ok en met downloaden zijn er geen problemen. mijn domein is trouwens news.casema.nl. Mochten er meer mensen zijn die problemen hebben met posten graag een reactie en meldt dit aub aan Ziggo, anders zou het wel eens heel lang kunnen duren.:cry:
 
posten met powerpost

Ook ik heb al enkele dagen last van deze error. Ik heb 2 weken geleden nog iets gepost via news.quicknet.nl en sinds enkele dagen lukt het me niet meer. Ik heb van alles geprobeerd maar helaas niets lukt. Ik heb nog geen contact met ziggo opgenomen denk er overna om het toch maar te doen!

Misschien meer mensen last van het probleem:evil:
 
hier werkt het ook niet

Het bericht kan niet worden gepost. Onderwerp 'test', Account: 'news', Server: 'news.quicknet.nl', Protocol: NNTP, Reactie van server: '403 Remote Server Unavailable', Poort: 119, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 403, Foutnummer: 0x800CCCA9

als ik iets probeer te posten, berichten kan ik wel ontvangen, dus is alleen uitgaande post.:sleep:
 
Heb ook alles al geprobeerd

Download goed, upload post gaat niet, foutmelding:

Outlook Express kan het bericht niet posten. Onderwerp 'Re: Even in mijn mastje geklommen...', Account: 'news.quicknet.nl', Server: 'news.quicknet.nl', Protocol: NNTP, Reactie van server: '403 Remote Server Unavailable', Poort: 119, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 403, Foutnummer: 0x800CCCA9

Ik heb dit als klacht op contact formulier op Ziggo website ingestuurd.
 
Error Selecting Group

Ik heb dezelde problemen vanaf 4 september.
Diverse keren gebeld met ziggo.
Elke medewerker heeft een ander verhaaltje
De een zegt,je limiet is bereikt terwijl ik een all In pakket heb.
De ander zegt news.ziggo.nl invoeren want news.casema.nl bestaat niet meer wat niet waar is.
Diverse e-mailtjes gestuurd 1 keer antwoord gehad,werd het bos in gestuurd zonder Tom Tom.
Ik kan niet meer downloaden wat onder nieuwsgroep a.b.cores wordt gepost,wat ik voor 4 sept wel kon.
Hij geeft steeds Selecting Group aan.

Ik gaan denken om een pay server te nemen en dan maar het goekoopste
Ziggo abonnement te nemen.:x:x:x:x:x
 
Er bleek inderdaad een issue te spelen met de servers. Willen jullie nogmaals proberen iets up te loaden s.v.p.? Het probleem zou namelijk verholpen moeten zijn.
 
Sinds twee dagen niet meer downloaden van de nieuwsgroepen, error 403, remote server unavailable.....baal als stekker, ook melding dat "iets" niet op de server staat, article not found....
 
Error enz

Ik heb er een hele tijd geen last van gehad.
tot 7 december.
Ik lag er 7 december in de avond ook weer uit.
8 december was er weer geen vuiltje aan de lucht.
nu draait alles weer goed.
Ik denk dat er bij ziggo iemand loopt die zo nu en dan er een stekkertje uithaalt om de klanten te pesten.
:no::no::no::no:
 
News werkt weer idd

De vraag die overblijft, waar lag dat nou aan? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan