• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3 mailadressen quicknet werken niet meer, ook niet in webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Borg

hi, ik heb 3 mailadressen bij mijn ouders account staan die sinds een paar dagen niet meer te bereiken zijn. ook op webmail krijg ik de melding dat het wachtwoord of de inlognaam niet klopt. Is er iets veranders bij Ziggo? Ik heb pop.quicknet.nl en pop.ziggo.nl geprobeerd, zonder resultaat.

Bellen is voor mij lastig en duur want ik woon in Nieuw Zeeland. Ik heb al een mail naar Ziggo gestuurd, maar ik heb geen idee wat de behandeltijd daarvan is?

Is dit een bekend probleem, kan ik gehackt zijn?

Bedankt alvast!
 
Heb je al geprobeerd de wachtwoorden aan te passen? Dit kan je doen door in te loggen bij mijnziggo.
 
hi, ik heb 3 mailadressen bij mijn ouders account staan die sinds een paar dagen niet meer te bereiken zijn. ook op webmail krijg ik de melding dat het wachtwoord of de inlognaam niet klopt. Is er iets veranders bij ziggo? Ik heb pop.quicknet.nl en pop.ziggo.nl geprobeerd, zonder resultaat.

Bellen is voor mij lastig en duur want ik woon in Nieuw Zeeland. Ik heb al een mail naar Ziggo gestuurd, maar ik heb geen idee wat de behandeltijd daarvan is?

Is dit een bekend probleem, kan ik gehackt zijn?

Bedankt alvast!


Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd in te loggen op die accounts ?
Je weet dat je al enige tijd moet inloggen met het volledige emailadres ?
dus: [email protected] als inlognaam en het bijbehorende wachtwoord.
Via webmail moet dat op https://email.ziggo.nl
 
Hi Isis, nee ik heb nog niet geprobeerd de wachtwoorden te veranderen. Ik heb eerst mijn boodschap op het forum gezet.

Hi Cees, de mailaccounts heb ik ongeveer 30 dagen na het beeindigen van mijn eigen Ziggo account eind 2008 opnieuw kunnen aanmaken via het account van mijn vader. Deze mail accounts draaien alweer een jaar. Dat je met de emailnaam moet inloggen, daar ben ik me van bewust.

Ik krijg wel met regelmaat (2 a 3 per maand) mailtjes binnen op mijn peter-at-quicknet.nl account, die naar een ander mailadres gestuurd zijn. bijvoorbeeld naar peterdevries-at-quicknet.nl. Dan ga ik er vanuit dat deze mail verkeerd gerouted is, of dat deze perzoon zijn afzender verkeerd heeft ingesteld.

Ik kreeg zelfs eens een mail van een boze vrouw binnen, dat ik haar nooit meer terug mailde. Toen ik haar uitlegde dat ik iemand anders was dan naar wie zij mailde, werd ze nog bozer. sindsdien delete ik de mailtjes die niet voor mij zijn....:roll:
 
En zie je de accounts nog wel staan als je inlogt in mijn-ziggo?
Als ze daar nog wel staan zou het moeten werken. Via webmail moet je er dan altijd in kunnen komen, tenzij er iets mis gegaan is met de wachtwoorden, maar die kun je via mijn ziggo dan nog resetten.
Pas als webmail het doet, kun je kijken of je pop3 aan de gang krijgt.
 
En zie je de accounts nog wel staan als je inlogt in mijn-ziggo?
Als ze daar nog wel staan zou het moeten werken. Via webmail moet je er dan altijd in kunnen komen, tenzij er iets mis gegaan is met de wachtwoorden, maar die kun je via mijn ziggo dan nog resetten.
Pas als webmail het doet, kun je kijken of je pop3 aan de gang krijgt.

Ik heb een mail van Ziggo webteam gehad en wil dus nog niet allerlei dingen proberen. Zo kan het Ziggo webteam misschien vaststellen wat er aan de hand is, en of dit probleem voor andere klanten te voorkomen is.

Ik heb een mail met ontvangstbevestiging gestuurd naar een van de mailadressen en kreeg de volgende melding terug>

Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.

<peter-at-quicknet.nl>:
Remote host said: 550 Unrouteable address [RCPT_TO]

--- Below this line is a copy of the message.

Received: from [124.108.96.171] by n1.bullet.mail.aue.yahoo.com with NNFMP; 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from [124.108.96.187] by t2.bullet.mail.aue.yahoo.com with NNFMP; 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp102.mail.aue.yahoo.com with NNFMP; 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
X-Yahoo-Newman-Id: [email protected]
Received: (qmail 61109 invoked by uid 1000); 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from 124.108.96.73 by rel110.mail.aue.yahoo.com with SMTP; Sat, 28 Nov 2009 15:24:08 -0800
Received: (qmail 61928 invoked from network); 28 Nov 2009 23:24:08 -0000
Received: from 125-238-199-151.jetstream.xtra.co.nz ([email protected] with login)
by smtp104.tnz.mail.aue.yahoo.com with SMTP; 29 Nov 2009 10:24:08 +1100 EST
X-Yahoo-SMTP: LT_5CwqswBDmQzLHfxEajZ2UelUpc2wlDDKLv9YyHPvZbxY-
X-YMail-OSG: .1cweuUVM1nJSqGIeGorfsO6GO0sUYovrZ37tXML3H7nyKo.tcOwNpD39FQokdnNtJj2r1w4A5H4zw5JxT3C5RghM_yocbVlWiUMYyuZssDieI3Kdx11rAm2FUIx0xwh8vFfUhHJKIq1Xq3ToErcWzGgVuyugAMkaqpyIidliAjdsclJ3b_TDGY42ZGVKKBhcjXzWRcni1vF4rESpq6qzg1Qkt.Bn8HsIJyetzffYVWQs0OS0Q.SU_uykq..76q_uTCuSSt8No7XKw--
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
Return-Receipt-To: <info-at-simca.nl>
From: <info-at-simca.nl>
To: <peter-at-quicknet.nl>
Subject: test
Date: Sun, 29 Nov 2009 12:23:50 +1300
 
De mailadressen doen het weer. Ze waren door onbekende redenen verdwenen, en zijn door het webteam van Ziggo weer ingestelt.:grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan