• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Installatie met bestaande versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjors1

Ik ben voornemens om ITV te gaan bestellen, maar zit na uitgebreide bestudering van de handleiding vooraf toch met een vraag.

Bij de oplevering van ons huis 6 jaar geleden hebben wij direct bij de hoofdaansluiting van de tv in de meterkast een 'professionele' versterker laten installeren. Deze zorgt ervoor dat het tv-signaal wordt gesplitst in een signaal naar de woonkamer en de drie slaapkamers.

Zoals ik het nu overzie begrijp ik niet hoe ik straks de versterker van ITV er tussen moet hangen. Zoals ik het nu zie komt deze in de plaats van mijn huidige versterker en ben ik daarmee bang voor kwaliteitsverlies naar de slaapkamers (alleen analoge tv en geen versterker).

Heeft hier iemand ervaring met het aansluiten met een reeds bestaande versterker ? (die wss geen retoursignalen kan versturen)
 
installeer de nieuwe versterker voor de huidige en sluit deze aan op de 0db poort.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Het kan zijn dat je de huidige versterker kunt blijven gebruiken. Je zal dan uit moeten zoeken of de signaalversterker retourgeschikt is. Als dit het geval is zou het moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan