• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo genomineerd voor Flater Award

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij betreft kan de Consumentenbond zichzelf ook wel nomineren gezien het aantal flaters die ze slaan bij diverse testen :eek:
Pas maar op! Straks beticht men jou ook nog van nuanceren ;-)
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Och, dat bericht van de consumentenbond heeft alleen meer een hoog media gehalte, niet meer en niet minder.

Harry
 
Och, dat bericht van de consumentenbond heeft alleen meer een hoog media gehalte, niet meer en niet minder.

Harry
Samen met Kassa en Radar moeten ze het toch van de media hebben? Het bloed uiteindelijk toch wel dood omdat het niet interessant meer is... en dus weinig kijkers.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Een dergelijk screenshot vind ik altijd dubieus.
Een screenshot van een snelheid testsite zoals bijv. speedtest.nl is wat reëler.

Het probleem met torrents en news servers is dat je download snelheid niet alleen aan je abonement ligt maar ook aan hoe snel het door anderen aangeboden wordt, upload snelheid van anderen, het aantal connecties dat er tegelijkertijd door de betreffende server worden toegestaan, de download snelheid die de server aan jou toestaat ivm het door jouw aangeboden upload pakket (snelheid en inhoud) etc.

Het kan best dat jij aan alle voorwaarden voldoet en dus eigenlijk hier een hogere snelheid hoort te hebben, alleen dat kan aan de hand van dit screenshot niet waargenomen worden.

even voor de duidelijkheid,zodat mijn problemen die al maanden duren eens serieus genomen worden ipv weer betwist...
5 monteurs hebben al uitgesloten dat het aan mijn spullen/setup in huis ligt,tot en met in de kast in de straat gaat alles prima is wat zij allen hebben geconstateerd.
zij waren zeer duidelijk dat dit probleem bij Ziggo zit.

in de ochtend rond 9.00u gaat het prima zie hier:


1234.jpg


en dan nog eens tegen 4 uur s'middags:


12345.jpg


en na 18.00u en bijna het hele weekend hou ik nog iets van 800 a 900 kb over.

maar ik ben een vervelende zeikerd omdat ik na maanden ellende,loze beloftes,kwaad ben en niet met genoeg stroop smeer omdat het nuanceren en ontkennen van de problemen bij ziggo door de ZGV, mijn strot uit komen.

de voorspelbare reactie van de ZGV zal nu zijn: "dit is of topic"

begrijp me goed ik laat dit even zien in reactie op jouw schrijven aan mij,ik ben niet boos op jou.
 
maar ik ben een vervelende zeikerd omdat ik na maanden ellende,loze beloftes,kwaad ben en niet met genoeg stroop smeer omdat het nuanceren en ontkennen van de problemen bij ziggo door de ZGV, mijn strot uit komen.

de voorspelbare reactie van de ZGV zal nu zijn: "dit is of topic"
Off topic is het idd.

Je begrijpt nog steeds niet hoe een forum werkt, als je werkelijk iedere gelegenheid maar te baat neemt om je gram te uiten. Je gaat hier telkens te keer omdat je bij Ziggo geen oplossing voor je problemen vindt. En nu moeten wij op dit forum die maar leveren.

Nuanceren is het tot de juiste proporties terugbrengen en betekent allerminst dat problemen worden ontkent. Je blijft dit maar als tegenwerking zien en als niet erkennen van je probleem.

Je gedraagt je als een gewonde die alleen maar roept "Blijf van me af, want ik heb zo'n pijn. Ga weg, ik wil dat dokter Ziggo me helpt".
 
@JAM:
Je begrijpt nog steeds niet hoe een forum werkt, als je werkelijk iedere gelegenheid maar te baat neemt om je gram te uiten.

@Moderators: word het niet eens tijd dat deze persoon op zijn gedrag aangesproken word en/of hier ook consequenties op volgen door bv een ban voor kortere of langere periode?

Door dit gedrag, waaruit duidelijk blijkt dat deze persoon niet snapt hoe een forum werkt, en laat blijken dat hij/zij niet in staat is ontopic te blijven word elk mogelijk topic door deze persoon misbruikt om zijn of haar ongenoegen te uiten en verzanden deze topics in de offtopic reacties. De reputatie van de gebruiker laat ook zien dat het 1 persoon is die zich hieraan ergert maar veel van de forum gebruikers.

Om vervolgens maar weer ontopic te gaan. Er word door de consumentenbond weer een compleet mediacircus uit de kast getrokken. Niet dat er niet zaken zijn die (goed) mis gaan bij Ziggo, maar als de consumentenbond nu zelf zijn zaakjes en onderzoeken altijd goed voor elkaar had... maar dat hebben ze regelmatig niet.

De onderzoeken stellen meestal ook niet zo veel voor en het enige wat bij organisaties als Radar en de consumentenbond telt is dat het alleen om de media aandacht gaat. Al het andere is bij hun niet belangrijk.
 
vanaf dag 1 reageren jullie enkel op "de emotie" en gaan totaal niet in op mijn problemen waar ik het ook neer zet,daarbij steekjes onder water geven om iemand uit z'n tent te lokken om die persoon dan van het forum te kunnen verwijderen?

ik reageerde op iemand die zelf aan mij schreef in dit topic,en geef daar een weerwoord/antwoord op.
als ik daarom off topic moet vanwege het antwoord is dat voor de 2 betweters weer aanleiding om om een ban te vragen.
echt heel kinderachtig.

en omdat jullie een andere mening hebben over de consumentenbond,is iedere andere mening ineens ondergeschikt?

tik eens ZIGGO in in Google,dan kun je zien op vele fora's hoeveel mensen nog steeds<-- heel veel ellende ondervinden met ZIGGO.
het lijkt wel alsof jullie wereld niet groter is dan ZIGGO zelf en jullie forumpje.

gewoon blijven ontkennen hoor...

maar nogmaals ik antwoorde gewoon op een bijdrage aan mij gericht.

ps: nu ik er nog eens na lees ben ik helemaal niet of topic want deze posting gaat over "slecht geleverde diensten en service" wat aangekaart word door een onderzoek van de consumentenbond.
en dat laat ik hier nu zien.
 
vanaf dag 1 reageren jullie enkel op "de emotie" en gaan totaal niet in op mijn problemen waar ik het ook neer zet,daarbij steekjes onder water geven om iemand uit z'n tent te lokken om die persoon dan van het forum te kunnen verwijderen?
Waarom er niet op jou problemen word ingegaan? Daar gaat dit topic niet over, als je dat onder de aandacht wilt brengen kan je daarvoor beter in het juiste deel van het forum een topic daarover openen.

Daar ging de opmerking over dat je blijkbaar niet snapt hoe een forum werkt. Je grijpt elk topic aan op je gal te spuwen, maar daarmee ga je in dit topic direct zwaar offtopic, en ja, dan kun je verwachten dat er niet op je problemen word ingegaan.

Dit gedrag in meerdere topics irriteert blijkbaar meerdere mensen gezien jou status, die status word je door meerdere mensen toegekend. Je kan ook blijven ontkennen dat jou houding tot irritatie leid bij meerdere forum gebruikers.

en omdat jullie een andere mening hebben over de consumentenbond,is iedere andere mening ineens ondergeschikt?
Dat heb ik niemand horen zeggen in dit topic. Iedereen mag zijn mening hierover geven. Ook jij mag dit. Begin in dit topic echter niet weer te zeveren over de problemen die je hebt mbt oa de snelheid, want dat hoort niet in dit topic.

gewoon blijven ontkennen hoor...
Volgens mij is er niemand die ontkent dat Ziggo problemen heeft en dat er mensen zijn die problemen met Ziggo ervaren.

Misschien eens een cursus nemen hoe een forum werkt en wat offtopic inhoud? Ik denk dat als jij je gedrag aanpast je een stuk verder komt. Ik denk (maar dat is een gokje) dat ik er niet ver naast zit als er al veel gebruikers zijn die je niet meer serieus nemen.
 
Waarom er niet op jou problemen word ingegaan? Daar gaat dit topic niet over, als je dat onder de aandacht wilt brengen kan je daarvoor beter in het juiste deel van het forum een topic daarover openen.

Daar ging de opmerking over dat je blijkbaar niet snapt hoe een forum werkt. Je grijpt elk topic aan op je gal te spuwen, maar daarmee ga je in dit topic direct zwaar offtopic, en ja, dan kun je verwachten dat er niet op je problemen word ingegaan.

Dit gedrag in meerdere topics irriteert blijkbaar meerdere mensen gezien jou status, die status word je door meerdere mensen toegekend. Je kan ook blijven ontkennen dat jou houding tot irritatie leid bij meerdere forum gebruikers.


Dat heb ik niemand horen zeggen in dit topic. Iedereen mag zijn mening hierover geven. Ook jij mag dit. Begin in dit topic echter niet weer te zeveren over de problemen die je hebt mbt oa de snelheid, want dat hoort niet in dit topic.


Volgens mij is er niemand die ontkent dat Ziggo problemen heeft en dat er mensen zijn die problemen met Ziggo ervaren.

Misschien eens een cursus nemen hoe een forum werkt en wat offtopic inhoud? Ik denk dat als jij je gedrag aanpast je een stuk verder komt. Ik denk (maar dat is een gokje) dat ik er niet ver naast zit als er al veel gebruikers zijn die je niet meer serieus nemen.


je kan de boel wel om blijven draaien omdat jij per se altijd je gelijk moet halen,maar ik was NIET off topic.
ik laat zien in een topic dat over die slechte service en dienstvelening van providers gaat,dat ik daar al maanden mee geconfronteerd word.

misschien vind ik jou wel net zo irritant en vervelend als jij mij vind,maar een cususje zou voor jou ook geen overbodige luxe zijn,aangezien je alleen maar in gaat op een klein gedeelte van mijn bijdrage.

nogmaals ik ben helemaal niet of topic.
 
*Zucht*
Maar weer terug ontopic voordat dit hele topic naar de maan is? :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan