• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nota online onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

g2i2r4

Ik had voorheen internet en Digitale TV van @Home.

Bij de overgang naar Ziggo heb ik het Internet deel opgezegd. Digitale TV heb ik gehouden (weinig gelijkwaardige alternatieven).

De eerste maand kon ik de online nota nog ophalen door in te loggen op de online rekening op de site van AtHome. Maar bij het definitief opheffen van mijn emailadres ging het mis.

Sinds juni 2008 mail ik met de klantenservice om het probleem opgelost te krijgen. Ze mailden me eerst dat er geen nota voor digitale tv openstond (die had ik onder vermelding van het klantnummer zelf maar overgemaakt). Wel zat in de mail de nota van de analoge TV omdat deze nog openstond.

Nog wat mails heen en weer kreeg ik te lezen dat ze me de nota niet via deze weg konden sturen ivm privacy (waar was mijn privacy bij de nota van de analoge tv:?)..

Nog eens wat mail eraan gewaagd en ik kreeg het advies te bellen met 0900 - 1884 (0,10 euro p/min.).
Ziggo doet iets fout en IK moet kosten met mijn mobiel maken om het op te lossen !!!!:no:

Ik wil niet horen dat ik er niks aan heb gedaan, dus ik bel. De navolgende 45 minuten ben ik het halve bedrijf door verbonden; van facturatie afdelingen voor internet, telefonie en televisie naar technische ondersteuning en weet ik veel wie nog meer. In het begin ging het nog wel via warm doorverbinden, maar de 3e en volgende doorverbindsessie ging koud. Mag je steeds opnieuw uitleggen wat je wilt.

En wat wil ik nu eigenlijk?

Nou, inmiddels wil ik naast de nota electronisch ontvangen, eigenlijk ook compensatie van kosten voor mobiel bellen en ergenis.

Maar niemand binnen ziggo kan me daar aan helpen.
 
Waar ken ik dat toch van??

@Home heeft wel eens meer van dat soort streken.

Mijn advies is
Stuur een brief naar het hoofd kantoor, met daarin al je problemen die je bent tegen gekomen en geef daarin ook aan dat je onkosten hebt gemaakt.
Alleen daar weten ze hoe te handelen.
Het call center is maar een eerste filter en ook daar werken ze via een protocol.
Daarna houdt het voor hun op.


Mart
 
Zou voor het eerst zijn dat Ziggo de onkosten gaat betalen voor mobiele telefoon, voor wat voor reden dan ook.

Als je dit doet, en je hebt succes, laat het dan ff weten, heb nog wel wat onkosten gemaakt de afgelopen 6 weken, waarvoor ik geen cent terug heb gekregen.....en ik denk velen met mij die hier en daar nog wel wat bonnetjes hebben liggen
 
Ik zeg ook niet dat ze uitbetalen.
Maar de brutalen hebben de halve wereld.
Mart
 
De digitale nota is gekoppeld aan uw E-mail adres (hoofdaccount)
U geeft aan uw internet abonnement te hebben opgezegd, dus ook uw E-mail account.
Gevolg hiervan is dat u geen digitale nota meer kunt ontvangen.

Ik had voorheen internet en Digitale TV van @Home.

Bij de overgang naar Ziggo heb ik het Internet deel opgezegd.

En wat wil ik nu eigenlijk?

Nou, inmiddels wil ik naast de nota electronisch ontvangen, eigenlijk ook compensatie van kosten voor mobiel bellen en ergenis.
 
De digitale nota is gekoppeld aan uw E-mail adres (hoofdaccount)
U geeft aan uw internet abonnement te hebben opgezegd, dus ook uw E-mail account.
Gevolg hiervan is dat u geen digitale nota meer kunt ontvangen.

En hoe moet de nota voor digi-tv dan ingezien worden? Deze was bij @home altijd digitaal in te zien....

pvd
 
Dat is onzin.

Ik heb alleen TV van Ziggo ( Casema ), en geen internet, en geen telefoon.
Ik kon gewoon een account aanmaken, en kan dus ook gewoon m'n nota's inzien !
 
Nota digitale tv

Op www.home.nl kon je op "mijn factuur" altijd de factuur van de aanvullende digitale tv abo's inzien. Ook als je geen @home e-mail hebt. Ik heb mijn gebruikersnaam (was postcode) met wachtwoord per (tnt)-post ontvangen. Je moest inloggen op factuur online digitale tv.

factuur




pvd
 
De posting van g2i2rw ging over het de nota electronisch ontvangen van de nota, niet over inloggen op een site.

Op www.home.nl kon je op "mijn factuur" altijd de factuur van de aanvullende digitale tv abo's inzien. Ook als je geen @home e-mail hebt. Ik heb mijn gebruikersnaam (was postcode) met wachtwoord per (tnt)-post ontvangen. Je moest inloggen op factuur online digitale tv.

factuur




pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan