• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie live vrij op de decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oud @Homers moeten de helpdesk bellen, indien ze zich eerder hebben geregistreerd. Bij @home kan er bijna real-time geactiveerd worden, dit kan na de migratie niet meer / (nog) niet .

Dus een bedrijf fuseert, maar neemt bestaande systemen niet mee? Was dat voor bedrijf? Lijkt wel een amateur zeg. En straks weer de kosten omhoog zeker omdat ze 'hun' systeem moeten updaten?
 
Ik heb nu een nieuwe decoder en kijk 2 maanden gratis.
Ik heb nu wel Eredivisie Live.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe smartcard, dus een nieuwe preview periode. 2 maanden gratis zal alleen voor het totaalpakket gelden. Voor EDL geldt de normale previewperiode van 2 weken lijkt me.
 
Je kan de wedstrijden natuurlijk ook gewoon gratis via sopcast volgen.
 
jah via sopcast zal nu natuurlijk wel weer populair worden, aangezien een wedstrijd via internet nu 4,50 (en vanaf 1 oktober 6,00) euro kost. Onbegrijpelijk want de kwaliteit van voetbal via internet is natuurlijk niet echt super.
 
Nieuwe smartcard, dus een nieuwe preview periode. 2 maanden gratis zal alleen voor het totaalpakket gelden. Voor EDL geldt de normale previewperiode van 2 weken lijkt me.

Sinds ik de decoder behorend bij mijn alles-in-een pakket heb kan ik zonder extra kosten naar eredivisie-live kijken..... Tot nog toe kon ik elke competitieronde nog live bekijken, dus de preview-periode is zeker langer dan 2 week.

pvd

p.s. Nog niet omgezet naar Ziggo, misschien is dat de oorzaak. Stel dat maar zo lang mogelijk uit dan.:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan