• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film1/Sport1-krantje 8/2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het blad voor de maand augustus wel ontvangen. Volgens mij had ik deze al afgelopen zaterdag. Vanaf deze maand is de afzender niet meer Casema Den Haag maar staat er een adres op uit Utrecht. Het blad heeft ook een nieuwe indeling gekregen.

dank voor de info..maar even gebeld..

Na 13 minuten in de wacht bij Ziggo (opa is weer bereikbaar?) gaat mevrouw van Opa ervoor zorgen dat het krantje nabezorgd wordt...ik ben benieuwd :wink:
 
Ik heb in Groningen (@Home) de Sport1-magazine (in nieuwe opmaak) van augustus wel ontvangen, ik dacht begin deze week.
 
Ik heb het Sport1 pakket van Casema, waarbij ik ook 2 "Tele2" kanalen had, dus ook de belangrijkste eredivisie wedstrijden.

Het is mij nu niet duidelijk hoe dat gaat na de fusie, heb ik nu ook nog de eredivisie wedstrijden of moet ik mij daar ook nog appart voor abonneren ?
 
Dank voor je reaktie, maar ik ga echt geen € 30 betalen voor alle voetbal samen, dan kijk ik alleen de Premier league wel.
 
Ik ben nog steeds op jacht naar het krantje van Film1/Sport1.

Vorige week donderdag gebeld..wachttijd 13 minuten...maar nog steeds niks.

Ook een melding gedaan via de website..alleen een standaard-email dat eea in behandeling is genomen en daarna stilte. Paar keer geprobeerd te bellen (blijft zwoegen met die 2x postcode intikken en diverse keuze menus) maar elke keer de melding dat de wachttijd meer dan 10 minuten is.. gaat dus nog steeds knudde daarzo! en nu een dikke week later nog geen krantje...

jammer dat t zo moet...

Herman

PS iemand enig idee hoe het kan dat de eerste vraag van de telefonist van Opa BV (als hij/zij je eindelijk te woord staat) is "mag ik de vier cijfers van uw postcode"....die heb ik toch al 2x ingevoerd? :cool:
 
kleine update.

Afgelopen vrijdag (na 25 minuten) iemand aan de lijn die mij verzekerde dat het krantje begin deze week bezorgd zou worden..en jawel..vandaag een grote enveloppe van Ziggo..met daarin een Film1/Sport1-krantje...van JULI/2008..DIT GELOOF JE TOCH NIET... wat is Ziggo toch ZIEK momenteel...

:(

Herman
 
kleine update.

Afgelopen vrijdag (na 25 minuten) iemand aan de lijn die mij verzekerde dat het krantje begin deze week bezorgd zou worden..en jawel..vandaag een grote enveloppe van Ziggo..met daarin een Film1/Sport1-krantje...van JULI/2008..DIT GELOOF JE TOCH NIET... wat is Ziggo toch ZIEK momenteel...

:(

Herman

Wees blij dat je wat krijg Herman :(. Hier na 3 keer bellen nog steeds niks. Zojuist ook mijn pakket omgezet naar alles in 1 plus. Kijken of dat wel lukt.
 
sterkte ;)

Net weer gebeld (we houden vol :-P Na 25 minuten (de bereikbaar is prima daar :cry: ) en daar heeft een meneer wederom mij verzekerd dat overmorgen het krantje van augustus in de bus ligt.... to be continued..

Herman
 
sterkte ;)

Net weer gebeld (we houden vol :-P Na 25 minuten (de bereikbaar is prima daar :cry: ) en daar heeft een meneer wederom mij verzekerd dat overmorgen het krantje van augustus in de bus ligt.... to be continued..

Herman

en nog steeds geen krantje.... mijn vertrouwen in Ziggo tot onder het nulpunt gedaald..please Tele2 of KPN..upgrade je digitale tv-pakket een beetje en ik kan opa met zn te dure producten, slechte service en klantontvriendelijkheid de deur uit doen!

Herman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan