• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax IRHD-5000 HD-Tuner

Status
Niet open voor verdere reacties.
men is nog bezig met de selectie van winkels is mij vandaag verteld.
 
humax

Ik had verleden week bij Bobshop deze decoder besteld en eergisteren een mail gekregen dat die 30 juni in het magazijn in Almere komt en daarna naar de sevicepoint gestuurd word waar ik hem op kan halen (1 dag later in Rijnsburg)en voor de prijs hoef je het niet te doen(159 euro).Ik heb daar 4 weken geleden ook een plasma scherm gekocht en ben zeer tevreden over de service van hun kant.
 
humax

Nee, vandaag (1 juli) Bobshop gebeld maar hij is daar nog niet binnen.
Een vertegenwoordiger van Bobshop neemt contact op met Humax, hoe het nu precies zit en hoe lang het nog gaat duren, zodra er iets bekend is wordt het per mail aan mij bekend gemaakt.Heb ook net in mijn mailbox gekeken en een reactie gehad van Bobshop.De verwachte datum is nu opgeschoven naar 21-07-2008.Dus weer ff geduld op brengen.Maar mochten ze die datum nog niet kunnen leveren dan vraag ik gewoon mijn geld terug en ga ik over op een aander merk.Want dit gaat nu echt wel lang duren zo.
 
copaco zal deze week uitleveren naar een beperkte groep retailers.
Stuur anders een email naar Copaco met de vrag waar je een box kunt kopen in jouw omgeving
 
Nee, vandaag (1 juli) Bobshop gebeld maar hij is daar nog niet binnen.
Een vertegenwoordiger van Bobshop neemt contact op met Humax, hoe het nu precies zit en hoe lang het nog gaat duren, zodra er iets bekend is wordt het per mail aan mij bekend gemaakt.Heb ook net in mijn mailbox gekeken en een reactie gehad van Bobshop.De verwachte datum is nu opgeschoven naar 21-07-2008.Dus weer ff geduld op brengen.Maar mochten ze die datum nog niet kunnen leveren dan vraag ik gewoon mijn geld terug en ga ik over op een aander merk.Want dit gaat nu echt wel lang duren zo.

Er is niet zoveel keuze in een ander merk, alleen de Samsung welke bijna 2x zo duur is.
 
dan zou ik toch wat beter zoeken, samsung hd-ontvangers vindt je tussen 2 en 300 euro
 
decoder

Nou ik heb gekeken bij kieskeurig en vergelijking gemaakt met de decoders.De Humax IR-FOX C het beste uit de bus komt alleen ik wil er 1 met HDMI aansluiting.De Samsung DCB-H360RA(S)is wel een goede maar het schijnt dat de zapsnelheid heel erg langzaam gaat en de afstandbediening tewensen overlaat (qua richten)de prijs valt wel mee
170 euro maar ja heb liever toch de Humax.(154 euro)Ik heb een mail gestuurd naar Copaco en ik wacht wel af of ze een mail terugsturen.Ik hou jullie op de hoogte zodra ik weer wat hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan