• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onderzoek storingen en verdwenen kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: 474 freq zeer blokkerig

Godert zei:
Jawel, in de Haarlemmermeer (Lisserbroek of all places) geven alle zenders van de 474 frequentie (ned1-3 + humor TV) een zeer blokkerig beeld, het geluid clipt regelmatig.
Tijdstip van waarneming: 10-4 rond 22.00 uur and ongoing!
Om 22:35 niet waargenomen in Oosthuizen.
 
Re: 474 freq zeer blokkerig

ArChie zei:
Godert zei:
Jawel, in de Haarlemmermeer (Lisserbroek of all places) geven alle zenders van de 474 frequentie (ned1-3 + humor TV) een zeer blokkerig beeld, het geluid clipt regelmatig.
Tijdstip van waarneming: 10-4 rond 22.00 uur and ongoing!
Om 22:35 niet waargenomen in Oosthuizen.

Tussen 22:00 en 22:30 gekeken naar HumorTV en ook hier (Den Helder) geen problemen.
 
* RTL 4
* RTL 5
* National Geographic Channel
* Animal Planet
* Discovery Channel
* BBC Prime
* Hallmark
* BBC 3 en 4
* Film 1-4

Allen niet te zien in Hoofddorp (2133). Er zal vast nog wel meer zijn, maar in ieder geval deze dingen. RTL 4 en 5 en Film 1-4 zijn wel erg vervelend. M'n Internet en telefoon deden het gister ook niet (geen kabelsignaal), maar die kwamen na 3 uur weer terug. Ook al sinds vorig jaar mei slechte analoge ontvangst, dus ik heb de helpdesk maar weer es gebeld. Morgenochtend staat er een monteur voor mijn deur.
 
ik heb al een paar dagen geen problemen meer gezien.Het lijkt dus bij mij goed te gaan.
 
Het gaat beter, maar het is nog niet storing vrij. Nog steeds af en toe blokken op Film 1
 
CG2007 zei:
Het gaat beter, maar het is nog niet storing vrij. Nog steeds af en toe blokken op Film 1

:?: Misschien heeft het te maken met : :?:
Type DTV Onderhoud
Status Open
Ticket MK872341
Starttijd 04/05/2007 01:00
Eindtijd 04/05/2007 01:15
Betreft Onderhoud aan Digitale televisie kanalen : Film1, Sport1, National Geographic
Impact De volgende kanalen zullen gedurende het onderhoud niet beschikbaar zijn: Film1, Sport1, National Geographic
Oorzaak Onderhoudswerkzaamheden
Oplossing in behandeling
Extra Info
 
Gisteren bij Harry Potter op Film 1 af en toe blokken in het scherm.

Het is wel minder dan een paar weken geleden.
 
Bij mij lag het dus aan een breuk in de kabel. Ze hebben uiteindelijk de volledige kabel tussen twee kasten vervangen, dus de beeldkwaliteit is weer goed (zowel analoog als digitaal).

Af en toe nog blokkerigheid op film 1 maar ik denk dat dat bij de provider ligt. Ik had het van het weekend weer. Wellicht waren ze net een backup aan het trekken van de storage waar die films op staan, en trok de storage het niet meer :wink:
 
ArChie zei:
...Het zogenaamde "first call closure principe" noemt Multikabel dat. Een mooi systeem om ervoor te zorgen dat de managers met niet te veel openstaande cases te maken krijgen en men zonder blikken of blozen aan iedereen die het maar horen wil kan melden dat er nagenoeg geen klachten/problemen zijn...

Het viel me op dat Multikabel de tekst van de vacature heeft aangepast. Er stond het volgende:
Multikabel streeft naar optimale klanttevredenheid. Het correct afhandelen van klantcontacten is hierbij essentieel. De Medewerker Klantrelaties behandelt klantvragen per telefoon (inbound en outbound), email en schriftelijk. Het betreft alle soorten vragen, zowel technisch als vragen over abonnementen. Het uitgangspunt hierbij is de klant in zo weinig mogelijk contactmomenten maximaal helpen (het zgn. first call closure principe).

Dat is nu het volgende geworden:
Multikabel streeft naar optimale klanttevredenheid. Bereikbaarheid en de klanten snel en correct te woord staan zijn randvoorwaarden die door de klanten als vanzelfsprekend worden beschouwd. De Medewerker Klantrelaties is verantwoordelijk voor het afhandelen van alle door de abonnee gestelde vragen en het oplossen van eventuele problemen met Multikabel diensten. Uitstekende communicatieve vaardigheden, een nauwkeurige werkhouding en technische affiniteit zijn hierbij van belang. De Medewerker Klantrelaties onderhoudt contacten met onze klanten per telefoon (voornamelijk inbound), email en schriftelijk. Hierbij zorgt de Medewerker Klantrelaties ervoor dat de klant in 1 keer het goede antwoord ontvangt zonder dat deze terug wordt gebeld of in de wacht wordt gezet.
 
Vanavond op Film 2 met transporter 2 veel blokken in het scherm. Ook vaak geluid storing.

Datum: 05-05-07
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan