• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beste Digitale Zender 2009!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er drie aangeklikt, dat mag namelijk ook:

Politiek24
History HD
NGC HD

Deze zenders zijn voor mij echt de moeite waard.
 
Mijn keuzes:
VH1 - alleen maar muziek clips uit de vorige eeuw (het is dan wel 4:3 formaat, maar perfect geluid!)
Eredivisie Live - Zenden de eredivisie op een zeer goede manier uit.

Tegenvallend:
Sport1 is de kwaliteit van de SD kanalen - zeker met Engels voetbal - niet echt fraai, eredivisie live steekt daar met kop en schouders boven uit. Sport1 HD maakt echter een hoop goed.


De rest van de zenders kijk ik te weinig om daar een goed oordeel over te kunnen hebben.
 
Ik ben dol op Boomerang, die ik binnenkort ook weer kan ontvangen. Echt geweldig, alle tekenfilms die we als kind ook al leuk vonden :D Scooby Doo, Tom & Jerry, Loony Tunes, Flintstones, Jetsons etc :D En Misdaadnet, 13th street en Sci Fi zijn ook top :)

Film1 vind ik zelf heel erg tegenvallen, heel vaak dezelfde films of geen leuke films. En dan zijn er leuke, zijn ze midden in de nacht of op een ander godsonmogelijk tijdstip. In de preview periode maar één keer een film gekeken, vind 14,95 te duur daarvoor.
 
Film1 vind ik zelf heel erg tegenvallen, heel vaak dezelfde films of geen leuke films. En dan zijn er leuke, zijn ze midden in de nacht of op een ander godsonmogelijk tijdstip. In de preview periode maar één keer een film gekeken, vind 14,95 te duur daarvoor.

Daarom worden ook alle films meerdere keren herhaald op allerlei verschillende tijdstippen. Zo heeft iedereen de mogelijkheid om de films te kijken op het moment dat men wil.
 
Beetje appart maar,
Er staan nieuwe zenders bij
*Erederevisielive
*RTL Lounge
*Sport 1
*Film 1
*BBC Three
*BBC Four
*Family 7
*Nostalgie Net
*Private Spice

Heb al lang me stem uitgebracht
En toen stonden deze er nog niet bij!
 
Ik heb mijn stem uitgebracht op:

13th street en Foxlife

Wel vreemd dat Zone Horror er nog bij staat.

Typisch dat een zender als VH1 Classic (die nog te ontvangen is bij diverse kabelaars en schotel), MTV2 ontbreken die verdienen echt stemmen al is het maar omdat het niet meer te zien is om kenbaar te maken dat nog populair is.

Zone Horror is inderdaad niet meer op de Nederlandse kabel. Hij is er (nog) wel Free To Air op Eurobird 1, 28,5 graden oost. Nog wel, als het goed is wordt het ook een 'CBS' zender.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan