• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WK Zwemmen niet in HD op ned. 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

albov

Het WK Zwemmen wordt op Eurosport in HD uitgezonden.
Nu hebben we eindelijk Ned. 1, 2 en 3 in HD en zenden ze het WK zwemmen in SD uit :cry:, terwijl de studiogesprekken wel in HD zijn.

Iemand een idee waarom ze het zwemmen niet in HD uitzenden?
Heeft dit misschien weer met geld te maken?
Als iets in HD wordt aangeboden, ga je het toch niet uitzenden in SD kwaliteit? :?

Gelukkig zendt Eurosport alles uit, ook de series, dus ik kijk alles wel op Eurosport in HD. :pompom: De reclame neem ik dan wel op de koop toe.
 
De NOS laat het wel erg lopen terwijl we al twee jaar geleden uitzendingen hadden in HD kunnen ze nu nog steeds niet gewoon HD beelden van een groot sportevenement overnemen en uitzenden.
 
Iemand een idee waarom ze het zwemmen niet in HD uitzenden?
Heeft dit misschien weer met geld te maken?
Uiteraard zal de feed die ze aangeleverd krijgen wel duurder zijn in HD dan in SD, dus vandaar.
 
Uiteraard zal de feed die ze aangeleverd krijgen wel duurder zijn in HD dan in SD, dus vandaar.
Als je pretendeert in HD uit te zenden moet je er wel alles aan doen om dat ook te verwezenlijken, niet halfslachtig zoals nu.
Het zal mij benieuwen wat ze volgende maand met het WK atletiek gaan doen. Of moeten we voor echte HD-beelden dan weer naar Eurosport uitwijken??!!
 
Als je pretendeert in HD uit te zenden moet je er wel alles aan doen om dat ook te verwezenlijken, niet halfslachtig zoals nu.
Het zal mij benieuwen wat ze volgende maand met het WK atletiek gaan doen. Of moeten we voor echte HD-beelden dan weer naar Eurosport uitwijken??!!
Ik zou zeggen stuur de NOS een mailtje: [email protected]
 
Ik heb de afgelopen dagen niet gekeken, maar nu zendt Eurosport HD niet in "native HD" uit (geen logo).

Kwaliteit van het zwemmen op Ned3 HD en Eurosport HD is navenant hetzelfde.
 
Ik heb de afgelopen dagen niet gekeken, maar nu zendt Eurosport HD niet in "native HD" uit (geen logo).

Kwaliteit van het zwemmen op Ned3 HD en Eurosport HD is navenant hetzelfde.

Nu de series op zondagochtend op Eurosport HD gewoon wel in native HD hoor. (beeld is ook duidelijk beter) en ik heb dat trouwens voor zover ik me herinner consequent op Eurosport HD gezien bij het zwemmen.
 
Kwaliteit van het zwemmen op Ned3 HD en Eurosport HD is navenant hetzelfde.

Nee. Als die zwemmers op de startblokken gaan staan kun je het goed testen. Dan zie je op de achtergrond reclameborden. Moet je dan eens switchen tussen Ned en Eurosport. Dan zie je dat Ned een flink stuk slechter is (jaggies/blokjes/ghosting)
 
Ik heb de afgelopen dagen niet gekeken, maar nu zendt Eurosport HD niet in "native HD" uit (geen logo).

Het komt bij Eurosport wel eens voor dat men vergeet het "native HD" logo in beeld te plaatsen of dat het logo pas later tijdens de (HD) uitzending in beeld komt.
Maar dan zijn de "logo fetisjisten" natuurlijk al weer weggezapt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan