• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles in 1 aangevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BitByter

Dit verteld dus iemand anders " Oele ":


Ik heb sinds kort een hele fraaie Full DH TV, 100 Hz en 70.000 pixels maar nog een "oude" decoder van Ziggo (gekregen bij het basispakket) dus zonder HDMI aansluiting. Dus wilde ik overstappen naar de Humax IR-HD5000C decoder. Toen viel echter mijn oog op de Humax IRHD5050-C, de laatste dus met harddisk. Komt in principe goed uit want mijn huidge DVD speler hapert. Ik belde met Ziggo of ze de laatste al ondersteunen en het antwoord is ja en ze verkopen hem ook al. De telefonist wist me echter te vertellen dat de Humax 5050-C (dus die met harddisk) qua HD kwaliteit (wat) onderdoet voor de 5000C recorder.


Nou die laatste zin is natuurlijk onzin.
Maar ik ga dan ook voor de Humax 5050-c. En ben ik uiteraard ook bereid om de meer kosten te gaan betalen.
 
En dat klopt dus niet, Ziggo levert de 5050C niet omdat die nog niet eens geproduceerd wordt. Deze is pas over een minimaal 1 maand leverbaar.
Ik vond dit review: https://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/humax-ihdr-5050c-review-20090107/

Het is mij echter niet duidelijk of het apparaat opneemt via het netwerk op de PC. Als het apparaat alleen op de ingebouwde harddisk opneemt vraag ik mij af hoe de opnamen dan wel op de PC kunnen komen.

Iemand enig idee?

Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan