• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lagere bitrate voor Nederland 3 HD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit lipsync verhaal komt toch al te voorschijn voor je goed en wel met je testen begonnen bent?

Dat hoop je dan maar. Ik heb twee H360R ontvangers en op beide geen problemen, dus als ik getest zou hebben ....
 
Dat hoop je dan maar. Ik heb twee H360R ontvangers en op beide geen problemen, dus als ik getest zou hebben ....

Daarom moeten ze ook bij meer mensen testen dan dat ze nu doen. Als ze gewoon aan 20 werknemers een decoder uitdelen die allemaal op verschillende plekken wonen kom je al een heel eind.
Ben jij nou de enige met een 360 die geen problemen geeft? Uit welk jaar komen ze, ik heb de eerste serie uit 2006 (net voor WK).
 
Van de eerste weet ik dat niet meer zo goed, maar ik denk ruim een jaar. De andere staat hier net een maand.

Zou dus ook een andere print cq chip oid in kunnen zitten. Er is vrij snel wat veranderd aan de 360 geloof ik.
Ik wil de mijne wel om ruilen via Ziggo voor een recenter exemplaar :wink:.
Hebben ze daar meteen een goede machine voor verdere testen.
 
HD

Ja maar waarschijnlijk wel op 720p en niet op 1080p.
Ik heb geen HD decoder kan iemand dat bekijken voor me? :)
 
resolutie

De 720p is minder kwaliteit dan de 1080p in HD
Zou dus ook minder hoge bitrate hoeven zijn als je op 720p
uitzendt lijkt mij. Maar das dan geen 1080p.
 
De 720p is minder kwaliteit dan de 1080p in HD
Zou dus ook minder hoge bitrate hoeven zijn als je op 720p
uitzendt lijkt mij. Maar das dan geen 1080p.

1080p? 1080i bedoel je... Onze kabelboer geeft geen 1080p door. Een HD (belgie dus) komt bij mij, via de schotel, binnen met (nu) 4.5 Mb/s en is 720p.

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan