• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Goed nieuws voor de Testtrajecters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fredvb

Deze mail ontving ik vandaag op mijn vraag het zou gaan lukken
om ITV binnen de beloofde 2 weken te activeren voor alle testers.:

Beste Fred,

Mooi dat je in het Casema gebied woont, voor die groep voeren we de test uit.
Ik neem aan dat je de CISCO ontvanger inmiddels ontvangen hebt (als je jouw borg hebt betaald).
Als de installatie gelukt is, zul je merken dat de interactieve mogelijkheden nog niet werken. Dit komt omdat
Ziggo deze week voor álle testgebruikers deze functionaliteiten moet activeren. Einde van de week
werkt het dus, bijvoorbeeld alle HD kanalen, de TV-theek (nu krijg je daar nog een melding), uitzending
gemist, programma gemist, etc.

Vriendelijke groeten,
Arjan.

Er is nog hoop.
 
Deze mail ontving ik vandaag op mijn vraag het zou gaan lukken
om ITV binnen de beloofde 2 weken te activeren voor alle testers.:



Er is nog hoop.
HD Kanalen?
Wil dat zeggen dat je met de oude smartcard (dus zonder HD abbo) ook de HD kanalen mag/kan kijken?
 
HD Kanalen?
Wil dat zeggen dat je met de oude smartcard (dus zonder HD abbo) ook de HD kanalen mag/kan kijken?
Jep.
Als het goed is krijg je dalijk alles, mits je je nummer hebt doorgegeven van je oude smartcard.
 
Jep.
Als het goed is krijg je dalijk alles, mits je je nummer hebt doorgegeven van je oude smartcard.

Na installatie van de Cisco had ik direct toegang tot Programma Gemist, echter niet tot TV-theek, hoewel dat in een begeleidend schrijven was beloofd. Dus even (20 minuten wachttijd) de helpdesk gebeld (tegenwoordig voor lokaal tarief!) en de situatie uitgelegd. De medewerker was er niet van op de hoogte maar kon wel TV-theek activeren en raadde mij aan deze voor het eind van de maand weer op te zeggen. Binnen 10 minuten had in inderdaad toegang. Na twee dagen echter ook een wijzigingsoverzicht met aanpassing van mijn abonnement met Interactief Totaal Pakket tegen een meerprijs van 9,95 €, wat natuurlijk niet de bedoeling was. Dus nogmaals gebeld, men zou proberen het weer recht te zetten. Het aanbod op TV-theek vind ik persoonlijk niet de moeite waard, in de nieuwsgroepen vind je interessantere films. Het wachten is nu op de eerste vragenlijst.
 
Lezen is kennelijk lastig ;-)

Hoeveel keer is hier nu verteld dat testtrajecters NIET naar de helpdesk moeten bellen voor het krijgen van iTV maar moeten wachten tot voor testers alles op hun kaart geactiveerd is :rolleyes:

Geen wonder dat het op eens betaald op je afschrift staat als je buiten het testtrajact om besteld.
 
Inderdaad beetje dom om de helpdesk te bellen als in elke communicatie staat aangegeven dat je moet mailen.

Maar hoezo goed niets? Dat Ziggo er een maand over doet om een pakket te activeren? Is een vinkje in het systeem!
 
Na installatie van de Cisco had ik direct toegang tot Programma Gemist, echter niet tot TV-theek, hoewel dat in een begeleidend schrijven was beloofd. Dus even (20 minuten wachttijd) de helpdesk gebeld (tegenwoordig voor lokaal tarief!) en de situatie uitgelegd. De medewerker was er niet van op de hoogte maar kon wel TV-theek activeren en raadde mij aan deze voor het eind van de maand weer op te zeggen. Binnen 10 minuten had in inderdaad toegang. Na twee dagen echter ook een wijzigingsoverzicht met aanpassing van mijn abonnement met Interactief Totaal Pakket tegen een meerprijs van 9,95 €, wat natuurlijk niet de bedoeling was. Dus nogmaals gebeld, men zou proberen het weer recht te zetten. Het aanbod op TV-theek vind ik persoonlijk niet de moeite waard, in de nieuwsgroepen vind je interessantere films. Het wachten is nu op de eerste vragenlijst.

:shock:

Sorry, maar zoveel domheid in 1 post is wel heel erg... :schater:
 
Na installatie van de Cisco had ik direct toegang tot Programma Gemist, echter niet tot TV-theek, hoewel dat in een begeleidend schrijven was beloofd. Dus even (20 minuten wachttijd) de helpdesk gebeld (tegenwoordig voor lokaal tarief!) en de situatie uitgelegd. De medewerker was er niet van op de hoogte maar kon wel TV-theek activeren en raadde mij aan deze voor het eind van de maand weer op te zeggen. Binnen 10 minuten had in inderdaad toegang. Na twee dagen echter ook een wijzigingsoverzicht met aanpassing van mijn abonnement met Interactief Totaal Pakket tegen een meerprijs van 9,95 €, wat natuurlijk niet de bedoeling was. Dus nogmaals gebeld, men zou proberen het weer recht te zetten. Het aanbod op TV-theek vind ik persoonlijk niet de moeite waard, in de nieuwsgroepen vind je interessantere films. Het wachten is nu op de eerste vragenlijst.


Ik denk dat u niet in het testtraject zit.
vandaar de reacties.

ik geef duidelijk aan "testtrajecters"

:rolleyes:

Zit u hier wel in....: Dan (om het maar op zijn maxima's te zeggen) was u een beetje dom!. Want u moest/mag niet bellen naar de helpdesk...

Ik neem aan dat waneer u kan internetten u uw mail ook kan uitlezen.....
anders check uw mail even of u het niet gemist heeft.. het is u echt verteld!
:grin:
 
in de nieuwsgroepen vind je interessantere films. Het wachten is nu op de eerste vragenlijst.


Hiervoor zit u niet op het goede forum....die "interessantere films" moeten haast wel illegale copietjes zijn:!::frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan