• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco dolby digitaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

janus

IK heb sinds twee weken de cisco decoder ITV werkt perfect.
Alleen de decoder zend geen dolby digitaal signaal mee.
Nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
 
IK heb sinds twee weken de cisco decoder ITV werkt perfect.
Alleen de decoder zend geen dolby digitaal signaal mee.
Nu is mijn vraag zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Probleem is wat onduidelijk. 1. Je moet natuurlijk de optische uitgang van de Cisco via een idem kabel met een daarvoor geschikte versterker verbinden.
2. Bij instellingen audio-video in het menu moet je niets veranderd hebben (dan staat het SPDI-uitgang op 'original')
Dan heb je Dolby Digital stereo. En als je Dolby D 5.1 wilt:
1. zal je op een kanaal moeten afstemmen die dat uitzennd (DiscoveryHD)
2. met de rode knop het goede geluidsspoor kiezen
3. de instellingen van de versterker /home theater moeten juist zijn
 
De instellingen van de decoder zijn correct. Ik heb voorheen de Samsung HDCD gebruikt en als een uitzending in dolby werd uitgezonden, dan schakelde mijn receiver(Harman Kardon DPR 1005) automatisch om naar de goede uitgang. En wat de rode knop betreft Je hebt keuze uit audio1 of audio 2 heb beide geprobeerd niks!!
Maar het gaat me ook om de radiozender Suround kanaal 875 ook geen dolby signaal. En in de radiolijst is er geen rode knop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb vanmorgen contact met Ziggo zouden een monteur langssturen nog geen halfuur erna telefoontje van ziggo,monteur geannuleerd ik zou moeten wachten op een nieuwe update.
Ben toen nog eens gaan kijken op het forum en kwam de reactie van GOLFTOUCH tegen . even doorgelezen naar beneden gegaan opnieuw geprobeerd en het WERKT.

Jongens hardstikke bedankt

ps Zouden ze ook even kunnen vermelden in de handleiding!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan