• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen signaal Oog tv groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tripje

Sinds mei digitaal gegaan Diggi 1, alle kanalen zijn goed te ontvangen. Alleen bij oog tv geen signaal. Dit weekend een versterker gekocht waardoor de kwaliteit constant bleef 100% en de sterke van 40% naar 80% procent ging, niet slecht dacht ik, maar nog steeds geen signaal OOG tv (kanaal 950). Mijn vraag is ligt dit aan mijn Diggi 1, zijn er meer mensen die hier last van hebben, het gaat om de stad Groningen. Ik ben heel nieuwsgierig of het aan mijn ontvanger ligt en welke ontvanger dit signaal wel op pikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oog tv

Gebruik je wel NIT code 9700? De frequentie waar OOG TV in zit, zit laag in de band, dus als de rest werkt zou dit ook moeten werken.
 
oog tv

Bedankt voor je reactie, heb hem op 9700 staan, kan het aan de ontvanger liggen (digi 1)? Heb hem al verschillende malen opnieuw laten zoeken via menu installatie naar kanalen. Geeft nu op kanaal 950 lokale omroep aan, ook wel is oog tv, maar helaas nooit signaal. Binnenkort krijg ik een Humax ben benieuwd.
 
Bedankt voor je reactie, heb hem op 9700 staan, kan het aan de ontvanger liggen (digi 1)? Heb hem al verschillende malen opnieuw laten zoeken via menu installatie naar kanalen. Geeft nu op kanaal 950 lokale omroep aan, ook wel is oog tv, maar helaas nooit signaal. Binnenkort krijg ik een Humax ben benieuwd.

OogTV zou op je Digi1 ook gewoon moeten werken.
Hoe is het analoge signaal van OogTV? Zie je hier toevallig ook ruis op?
Vraag dit omdat OogTV analoog (toevallig) vlak naast het digitale kanaal van OogTV zit op de frequentie band. Indien OogTV analoog ruis of strepen geeft heb je dus een signaal probleem en moet je dit oplossen.

Als dit allemaal oke is, wat is de software versie op je Digi1?
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11025

Zorg dat je de laatste software versie op je digi 1 hebt staan.
Tot slot als het nog niet werkt, probeer dan eens de fabrieksinstellingen terug te zetten en dan totaal opnieuw installeren.

Succes!
 
Helaas alles geprobeerd 3x opnieuw geinstaleerd maar nog steeds geen oog tv, hoewel de analoge kwaliteit van oog goed is. Bedankt voor de reactie, over een paar dagen beschik ik ook over een humax C, zal het nog wel even bekend maken op dit forum of deze wel oog tv kan ontvangen.
 
Vandaag een Humax opgehaald, deze kan wel gewoon OOG-TV ontvangen
 
Vandaag een Humax opgehaald, deze kan wel gewoon OOG-TV ontvangen
Soms doet OOG het als je hem heel lang laat staan op "zoekt signaal", maar meestal zegt hij "geen signaal". Heb het probleem al eens uitgelegd aan DIGI, maar ze snappen het kennelijk niet. Het is dus een bug, en geen kleintje ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan