2 ziggo-gebruikersforums

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alhoewel niet onze optiek is daar toch in de loop der tijd iets van een competitie element ingeslopen. Ik blijf dit jammer vinden. Aan de andere kant constateer ik dat het .eu forum middels een aantal leden die op beide fora actief zijn en door een link naar het COAX klachten formulier ook een prima ingang is voor mensen met problemen.

Check! Op beide fora ben ik nog géén onverdeeld negatief geluid jegens de ander tegengekomen, behalve dit topic dan even. Op beide fora is het uiteindelijk de bedoeling dat klanten elkaar helpen. Ik weet niet in hoeverre er een daadwerkelijke samenwerking is met coax.nl, maar ze hebben wel een formulier geïntegreerd in het forum wat doorgestuurd wordt naar coax.nl, uit de feedback daarover maak ik op dat zij veel problemen oppakken en met Ziggo opnemen, wat alleen maar een goede zaak te noemen is.

Van onze kant blijft de weg naar het .eu forum onveranderd openstaan.

Dat is heel mooi. Het is dan ook in niemands voordeel om het anders te laten zijn. Uiteindelijk gaat het om klanten dieelkaar op weg helpen.
Direct linken naar dit forum is vanaf daar onmogelijk, volgens een beheerder vanwege "acties van bepáálde lieden op dit forum", iets heel anders dan een volledige gesloten deur. Posts waarin ik via een work around toch naar dit forum linkte voor bepaalde informatie heb ik nooit commentaar op gehad en zijn ook nooit bijgewerkt of verwijderd.

En wat reclames betreft, tja, er zijn natuurlijk kosten mee verbonden het zaakje in de lucht te houden, en niemand die geen inzage heeft in de boekhouding van die site kan oordelen of er winst op wordt gedraaid of niet. Op dit moment gebruik ik echter Firefox met AdBlock Plus, dus bijna alle reclames worden al geblokkeerd.

Twee partijen die hetzelfde belang dienen moeten toch wel vreedzaam naast elkaar kunnen bestaan, zelfs als er geen echte samenwerking optreedt...
 
Wel, mijn vraag heeft onbedoeld kennelijk weer enig oud leed naar boven gehaald. Jammer dat 2 forums (of is het toch fora) die hetzelfde doel nastreven, niet kunnen/willen samenwerken. Eea is inmiddels duidelijk geworden uit de reakties. Het zou van beide kanten toch wenselijk zijn om elkaar in hun waarde te laten, want niemand is hiermee gediend...

Greetz,
Phillip(us)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan