• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waardeloos! Al een maand bezig met digitaal totaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kortom, het kwam dus gewoon, wat ik al schreef, omdat je de decoder niet een tijdje aan had laten staan?
 
Kortom, het kwam dus gewoon, wat ik al schreef, omdat je de decoder niet een tijdje aan had laten staan?
Onzin. Die staat dag en nacht aan! Zet altijd alleen de TV maar uit. Ik vind dat je een beetje voorbarig bent met het trekken van conclusies.

Verder had je ook uit mijn post kunnen halen dat ik wel twee dagen de extra zenders heb gehad, maar dat ze daarna opeens weg waren....
 
Het lijkt wel alsof ze hun klanten liever kwijt zijn dan rijk.

Ik was laatst ook van plan mijn abonnement te wijzigen maar ik dacht dan zal wel weer van alles misgaan dus heb er maar van af gezien.

Je wordt gewoon bang om je abonnement te wijzigen, het is me een zooitje daar bij Ziggo.


1 tip: niet wijzigen via de website - in december heb ik Eredivisie Live opgezegd, dus op de website ingevuld wat ik wilde houden (Digitaal Totaalpakket) en ingevuld wat ik wilde opzeggen (Eredivisie) - ik kreeg half januari (!) een brief met precies het omgekeerde - dus dat mijn Totaalpakket wordt beëindigd en dat ik Eredivisie Live had besteld - dus toch maar gebeld (ondanks de gebruikelijke lange wachttijden bij Ziggo)
toed kreeg ik binnen enkele dagen een nieuwe brief, maar wel per 1 maart dus zit ik een maand langer met Eredivisie Live a 15 euro
echt waardeloos
 
Nu ook eindelijk een brief binnengekregen dat ik mijn Alles-in-1 Plus pakket krijg.

Ik lees de brieven door en vervolgens schrik ik mij een hoedje, omdat er weer 30 euro in rekening wordt gebracht, om mij aan te sluiten op de kabel. Terwijl ik al heel lang internet en televisie afneem.

Hier gaan we weer.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan