• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, de vragen mbt bestandsbeheer zijn mij onduidelijk... dwz te onduidelijk om er een bug of wish uit te halen.
dit is een foto van het bestandsbeheer zoals dat bij mij zichtbaar is.

<foto verwijderd>

kan iemand me uitleggen wat daar mis mee is? er staat een datum enzo...
Dit is dus niet bestandsbeheer. Dit is de media-list. Als je OPT+ kiest, kun je vervolgens bestandsbeheer kiezen..... en je opnamen verwijderen.
Hoe verwijder jij je opnamen dan?
 
programma selecteren op ok drukken en dan wissen selecteren.
als de humax niet aan het opnemen is uiteraard.
 
Dit is dus niet bestandsbeheer. Dit is de media-list. Als je OPT+ kiest, kun je vervolgens bestandsbeheer kiezen..... en je opnamen verwijderen.
Hoe verwijder jij je opnamen dan?
Gezien de 98% vol van zijn hdd (zie foto) niet zo vaak :schater:
programma selecteren op ok drukken en dan wissen selecteren.
als de humax niet aan het opnemen is uiteraard.

Overigens probeerde ik die procedure hier ook duidelijk te maken

Maar om in bestandsbeheer te komen, moet je toch door de video-lijst heen. In de video-lijst staan ze toch met een datum erbij. Dan kies je in de video-lijst welke je wilt verwijderen, drukt op OK en kiest verwijderen.

En zoals SayMr2Me al schreef, je krijgt de keuze verwijderen alleen als er geen opname bezig is
 
Ik snap wat je bedoelt:
via het opt+ menu kom je door bestandsbeheer te selecteren in het menu zoals op de foto. en dan staat er inderdaad geen datum.
p1010547v.jpg


p1010548r.jpg

ik zal de wish toevoegen.

al vraag ik me dan even af, waarom wis je ze dan niet via de Medialijst??? dan heb je toch het probleem niet? dit is dus pas aan de orde (m.i.) als je wilt kopieren naar usb (oid).
 
Met "list" kun je de indeling wijzigen. Datum, ABC en channel.
De nieuwste staat bovenaan.
Er staat inderdaad geen datum achter.

Je weet toch wat je opneemt en de nieuwste opname staat bovenaan.
Daarom snap ik niet waarom in bestandsbeheer een datum moet staan.

Ik wil bij deze een bedankje uiten naar degene die mij positieve Reputatiepunten hebben bezorgd. dan blijkt maar weer dat het allemaal niet voor niets is :pompom: THX!!!!

Keep up the good work. Daar is dit systeem voor. Jammer alleen dat niet iedereen hier vanaf weet.
 
Weet niet of het al genoemd is maar ik vind het zeer irritant dat er vermeld wordt (in beeld) dat een opname wordt gestart/gestopt of afgerond is.
De opstarttijd (als je de pvr aanzet om tv te gaan kijken) zou ook een heeeeeeeeeeel stuk sneller mogen, kan hem nu aanzetten en vervolgens in de keuken nog wat te drinken gaan halen voor dat ie eindelijk een keertje zover is dat ie beeld en geluid gaat geven.

Opstarttijd is bekend. Is inderdaad erg lang.

Het in beeld brengen van begin en einde timer (2 a 3 seconden) is toch niet vervelend? Staat klein in beeld en geeft juist erg kort even info aan.
 
Het in beeld brengen van begin en einde timer (2 a 3 seconden) is toch niet vervelend? Staat klein in beeld en geeft juist erg kort even info aan.
Het staat al op de wishlist.

En om eerlijk te zijn vind ik het wel hinderlijk.
Zit je in een spannende film en dan komt er midden in het beeld die melding. :(
Dus de optie om meldingen aan of uit te zetten is voor mensen zoals ik zeer welkom. :D
 
Je weet toch wat je opneemt en de nieuwste opname staat bovenaan.
Daarom snap ik niet waarom in bestandsbeheer een datum moet staan.
Bestandsbeheer en Medialist kunnen hun eigen sortering hebben dus daar kun je niet op blind varen.
Ik zie inmiddels dat je ook via de Medialist kunt wissen (mits niet aan het opnemen) dus mijn probleem is daarmee te omzeilen.
Echter als je, zoals sommigen onder ons :wink: , veel opgenomen hebt dan doe je dit wissen liever via bestandsbeheer lijkt me. Ik heb het nog niet geprobeerd maar kun je daar ook niet meerdere opnames tegelijkertijd kiezen en ze dan in 1x wissen?
Ik blijf het graag als een wish zien om in Bestandsbeheer iets te hebben waardoor de opname uniek herkenbaar is.
Mooie techniek trouwens die foto's van het scherm........ :mrgreen:
 
ok, de vragen mbt bestandsbeheer zijn mij onduidelijk... dwz te onduidelijk om er een bug of wish uit te halen.
dit is een foto van het bestandsbeheer zoals dat bij mij zichtbaar is.
p1010545.jpg


kan iemand me uitleggen wat daar mis mee is? er staat een datum enzo...

Ik denk dat sommige het hier over de media lijst hebben, en andere over bestandsbeheer. Dat zijn twee verschillende schermen.
 
Ik denk dat sommige het hier over de media lijst hebben, en andere over bestandsbeheer. Dat zijn twee verschillende schermen.

SayMr2Me had in dit bericht al aangegeven dat hij dat inmiddels begrepen had
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan