• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax decoder voor 39.95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is eigenlijk niet van belang of je meerdere pakketten aanvinkt of niet. Alle geregistreerde SmartCards zullen worden gesynchroniseerd, en bij registratie van een nieuwe kaart is de kans ontzettend groot dat de pakketten die je al hebt er automatisch bij komen te staan. Natuurlijk kan je voor de zekerheid de pakketten die je al hebt aanvinken als je het via de website activeert. Maar doe dit liever telefonisch, dan hoef je niet al je gegevens in te voeren en weet je tenminste zekerder dat het binnenkomt. De medewerker daar moet dan in staat zijn je zekerheid te geven.
 
Hoe lang duurde het bij de meeste tot hij binnen was?
Ik wacht nu al ruim 12 werkdagen. Ik weet dat het binnen 14 werkdagen bezorgd zou zijn, maar ik vind dat zo lang op een of andere manier.
 
Er staat op die site van eredivisie live dat die €49.95 kost en niet €39.95
wil niet zeggen dat ik het te duur vind maar toch.
 
hoe lang moet ik nog wachten

zoals een bericht hier boven, wacht ik ook 12 dagen hebben hier nog meer mensen ervaring mee, en hoe hebben jullie het dan opgelost of moet ik Ziggo bellen?
 
:thankyou:dat zal fijn wezen, ik hoor het wel als ze wat terug gestuurd hebben.
 
Ik wacht nog niet zo lang. Eergisteren besteld. Ik heb echter geen bevestigingsmail gehad, is dat normaal? De betaling is gelukt, staat op het transactieoverzicht. Ook heb ik de pagina gehad met 'bedankt voor het bestellen' oid. En hoe ligt de levertijd ongeveer?
 
volgens mij is dat meer dan genoeg ik heb ook geen mail terug gehad ofzo, maar daar in tegen ik wacht nu al bijna 3 weken en heb hem nog steeds niet binnen, ben benieuwd.
 
Hetzelfde hier, wacht ook bijna 3 weken... is nogal arbeidsintensief werk zeg... decoders op de post gooien.
 
Het zal wel gecompliceerder liggen dan dat. Zal wel in verband liggen met het decodertekort. Ze mogen het wel wat duidelijker corresponderen, kan me voorstellen dat als je zo lang aan het wachten bent het onderhand wel gaat ergeren. Misschien weet een Ziggo medewerker die toevallig meeleest wat meer hiervan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan