• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kanalen nummeren cisco 8455DVB

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Karin53

Ik heb sinds 2 dagen een Cisco 8455DVB PVR, op zich werkt het prima. Interactieve TV werkt (nog) niet. Weet iemand toevallig of je op dit apparaat de gekozen favoriete kanalen nog op je eigen volgorde kunt zetten (omnummeren dus), en zo ja hoe? Ik heb de gebruiksaanwijzing al een paar keer doorgelezen, maar kan niets vinden. Het is geen groot probleem maar het lijkt me zo vanzefsprekend dat dit moet kunnen maar hoe? :pompom:
 
volgens mij nie

Zoals de friessen zeggen :" Da kennet " ,(of zo) :pompom:
 
ken net

Ik kom uit den helder , en dan ligt " in " (net buiten ) west frieslan , hebben net iets anders fries .:mrgreen:
 
misschien wel een tip voor de volgende update !! wel je alles op je eigen volgorde zetten
 
Wat een waardeloos ding, heb ook al lopen zoeken maar kan dus niet.
Misschien nog via een update?
 
het enigste voordeel tot nu toe is dat er een HD en ITV (half werkt) in zit ? verder was me oude Samsung hd decoder toch 100x beter !
 
Het verzoek om deze optie toe te voegen staat al vanaf het begin in de bug & wish list. Tot nu toe is er helaas nog geen gehoor aan gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan