• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie live

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is de informatie die ik tot mijn beschikking heb.

Maar alles veranderd met de dag he.

Ik bel upc ook nog eens want zelf woon ik in upc gebied.

Ik hou jullie op de hoogte

Onderbouwing is je vreemd, je zegt een kabelboer-medewerker te zijn en je reageert op zo'n discussie als dit op deze manier? Dan maak je er met antwoord errug gemakkelijk vanaf. Maar goed, ik hoef door jou niet op de hoogte gehouden te worden en als ik een of ander probleem heb dan stel ik die wel aan dit forum en/of deskundige Ziggo-medewerkers die hier aktief zijn op dit forum.

Gert.
 
Inkoop is voor Ziggo € 7,95. UPC biedt ook in 2009 Eredivisielive aan voor € 9,95 voor de 4 zenders. Kortom Ziggo gooit er een prijsverhoging in van € 5,= die rechtstreeks in hun zakken beland.

Hoe haal je hier de inkoop prijs voor ziggo uit, wellicht hebben zij een slechte deal gesloten en moeten ze meer betalen :wink:
 
Hoe haal je hier de inkoop prijs voor ziggo uit, wellicht hebben zij een slechte deal gesloten en moeten ze meer betalen :wink:

Dat zou best kunnen, maar gezien het feit dat UPC niet het grootste gebied in Nederland heeft moet Ziggo toch zeker beter kunnen inkopen dan UPC. UPC hanteert een prijs van €9,95 als aboprijs, Ziggo moet het ook voor deze prijs leveren naar mijn mening, anders steken ze erg veel geld in eigen zak. Nogmaals met een prijsverhoging ga ik niet akkoord, dan zeg ik op!
 
Vanaf de introductie, was na 1 dag, al bekend dat de prijs op 1 januari 2009 € 14,95 zou zijn dus de discussie over een prijsverhoging gaat niet helemaal op. (Tenzij je op de 1ste dag abonnee bent geworden dan heb je recht van spreken)

Wat mij steekt is de inkoopprijs a € 6,95 tegenover de abonnee prijs a €14,95 waar concurenten € 9,95 vragen....

Ik zeg opengooien die kabel UPC in het Ziggo gebied lachen.......:pompom:
 
Vanaf de introductie, was na 1 dag, al bekend dat de prijs op 1 januari 2009 € 14,95 zou zijn dus de discussie over een prijsverhoging gaat niet helemaal op. (Tenzij je op de 1ste dag abonnee bent geworden dan heb je recht van spreken)

Wat mij steekt is de inkoopprijs a € 6,95 tegenover de abonnee prijs a €14,95 waar concurenten € 9,95 vragen....

Ik zeg opengooien die kabel UPC in het Ziggo gebied lachen.......:pompom:

Ik heb vanaf dag 1 al geageerd op deze prijsverhoging.
 
Wat mij steekt is de inkoopprijs a € 6,95 tegenover de abonnee prijs a €14,95
Waarop baseer je die inkoopprijs? (Bron?)

Wie zegt dat er een eenduidige inkoopprijs is per verkocht abonnement? Het kan ook zijn dat Ziggo moet betalen voor een gegarandeerd minimum aantal abonnees, net zoals vroeger bij Cinenova. Dan ligt er veel risico bij Ziggo. Het kan ook andersom, dat eredivisie live aan Ziggo betaalt voor de doorgifte, maar dan (bijna) het hele bedrag naar eredivisie live gaat. Weinig risico voor Ziggo. En elke provider heeft zijn eigen onderhandelingen gevoerd met Eredivisie live, dus ze kunnen allemaal andere voorwaarden hebben.
 
Waarop baseer je die inkoopprijs? (Bron?)

Wie zegt dat er een eenduidige inkoopprijs is per verkocht abonnement? Het kan ook zijn dat Ziggo moet betalen voor een gegarandeerd minimum aantal abonnees, net zoals vroeger bij Cinenova. Dan ligt er veel risico bij Ziggo. Het kan ook andersom, dat eredivisie live aan Ziggo betaalt voor de doorgifte, maar dan (bijna) het hele bedrag naar eredivisie live gaat. Weinig risico voor Ziggo. En elke provider heeft zijn eigen onderhandelingen gevoerd met Eredivisie live, dus ze kunnen allemaal andere voorwaarden hebben.

Dat kan, punt blijft dan dat Ziggo door een groter verzorgingsgebied beter kan inkopen dan UPC. Hoe je ook inkoopt als Ziggo, de prijs per abo inkoop ligt lager dan bij UPC, anders doet Ziggo is niet goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan