• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen met verzenden nieuwsbrief aan mailbestand van 250 adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rene59

Ik ben fotograaf en verstuur regelmatig via mijn @home mailaccount een nieuwsbrief naar een groep van ongeveer 250 relaties.
Tot 1 oktober jl. nooit een probleem na 1 oktober krijg ik de mail niet meer weg. Individueel gaat het wel maar als ik de groep als 'blinde kopie' opvoer krijg ik de melding: "De server 213.51.130.46 heeft de geadresseerden niet herkend".
Onbegrijpelijk. Bij navraag bij de helpdesk van Ziggo krijg ik een dame die alleen maar kan zeggen dat er problemen zijn en dat die binnenkort weer zijn verholpen...
Drie weken problemen zijn volgens mij ook niet goed voor deze helpdesk medewerkster...
Heeft iemand een idee of tip wat ik aan mijn mailprobleem zou kunnen doen.
 
Ik ben fotograaf en verstuur regelmatig via mijn @home mailaccount een nieuwsbrief naar een groep van ongeveer 250 relaties.
Tot 1 oktober jl. nooit een probleem na 1 oktober krijg ik de mail niet meer weg. Individueel gaat het wel maar als ik de groep als 'blinde kopie' opvoer krijg ik de melding: "De server 213.51.130.46 heeft de geadresseerden niet herkend".
Onbegrijpelijk. Bij navraag bij de helpdesk van ZIGGO krijg ik een dame die alleen maar kan zeggen dat er problemen zijn en dat die binnenkort weer zijn verholpen...
Drie weken problemen zijn volgens mij ook niet goed voor deze helpdesk medewerkster...
Heeft iemand een idee of tip wat ik aan mijn mailprobleem zou kunnen doen.

Hoe heb je de emails verstuurd? Je mag maximaal een bepaald aan geadresseerden per keer versturen (ik zal zo opt werk even het precieze aantal geven). Dus per email maar *** geadresseerden.

Ga je hieroverheen, dan wordt je afgesloten op verdenking van versturen van SPAM.
 
Het aantal geadresseerde is onlangs verhoogd naar max 50 per keer als ik mij niet vergis.
 
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn mailbericht ook al eens 'verknipt' in drie gelijke delen en kreeg dezelfde melding.
Lijkt mij ook een logische verklaring maar dat geeft toch een hoop extra werk voor deze (doorgaans) betrouwbare ZIGGO klant.
ZIGGO wil het toch makkelijker voor ons maken....
Ik wacht je reactie af.
Groet.
 
mail naar meerdere adressen

Ik ga het gelijk proberen.
Bedankt!!
 
Versturen mailbericht naar meerdere adressen

Mede naar aanleiding van de snelle reacties (ZIGGO Helpdesk??) op mijn vraag is mijn probleem verholpen.
Het mailen naar een adressenbestand is vanwege security redenen (spam, etc.) gemaximeerd tot 50 adressen.
Voor 1 oktober was dat echter wel gewoon mogelijk. Ach, No Pro, vroeger was alles beter....
Dank voor de snelle reacties! En weer gaat een tevreden internetgebruiker tevreden @HOME-waarts...
 
Mailquota

Dit zullen de nieuwe standaarden worden voor iedereen die al op het nieuwe mailplatform zit:

Voor zakelijke klanten:
- 50 geadresseerden per e-mail
- 5.000 e-mail per 24u
- 15.000 geadresseerden per 24u

Voor consumenten:
- 50 geadresseerden per e-mail
- 650 email per 24u
- 1500 geadresseerden per 24u


Edit 25-10-08: Er wordt getwijfeld over de juistheid van deze gegevens. Ik heb Raymond gevraagd hier -een reactie op te geven en hoop dat die snel komt :)
Edit 26-10-08: Gegevens aangepast en kloppen nu!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zullen de nieuwe standaarden worden voor iedereen die al op het nieuwe mailplatform zit:

Voor consumenten:
- 25 geadresseerden per e-mail
- 650 email per 24u
- 1500 geadresseerden per 24u
Vijfentwintig?! Dus het gaat nóg verder omlaag? En het was al gehalveerd! Dit is echt te zot voor woorden.
 
Vijfentwintig?! Dus het gaat nóg verder omlaag? En het was al gehalveerd! Dit is echt te zot voor woorden.

Door een paar jaar geleden deze waarden om laag te halen bij Casema hebben we 70% van alle spam getackelt. Ik neem aan dat ze met deze verlaging nog eens 70% willen gaan behalen.
 
Door een paar jaar geleden deze waarden om laag te halen bij Casema hebben we 70% van alle spam getackelt. Ik neem aan dat ze met deze verlaging nog eens 70% willen gaan behalen.
Best mogelijk. Het blijft schandalig, vooral omdat het zonder enige aankondiging is gebeurd (de halvering - voor mij vorige week - van 100 naar 50 bedoel ik).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan