• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu snap ik het helemaal niet meer.

Ben van adsl van 3 mb overgestapt naar Ziggo en had in het begin ruim 20 mb. Dit is in juni of juli verhoogd naar 50 mb.

Na de verhoging kon ik in het begin bijna 35 mb halen. In de loop van de tijd werd het onstabiel en nu haal ik nog amper 15 mb.

Nu lees ik dus Alles in 1 extra = 16 mb................terwijl de speedtest zegt bijna 50 mb

:giveup::? :giveup: Wim
 
Ja, van internet, maar niet van de ziggo nieuwsgroepen. Die zijn beperkt op een bepaalde snelheid afhankelijk van je abonnement. Je kunt een andere usenet provider erbij nemen als je meer snelheid wilt.
 
Ik heb vanavond als proef een 967MB download gedaan met mijn AIE Plus abonnement van news.ziggo.nl met het programma SABnzbd en een screenshot gemaakt.

Gewoon bijna de volle 20Mb/s dus :thumb up:

voor alle duidelijkheid: Ik maak géén gebruik van een payserver

nzb.jpg

nzb.jpg
 
Hier
https://www.ziggo.nl/producten/internet/extra-diensten/nieuwsservice
staat dat je bij A1plus max 8mb download hebt en bij A1Extra 16 mb.

Deze hele informatie m.b.t. maximale nieuwsgroep downloadsnelheden zou in mijn geval dus geen reet van kloppen.
Op dit moment als ik dit schrijf zit ik gewoon weer een film binnen te fietsen met een snelheid van rond de 18-19Mb/s wat dus zou overeenkomen met Internet Z3i.

Als het zo blijft vind ik het best :thumb up:
 
Heb het vanavond ook met
SABnzbd geprobeerd maar kwam ook hierbij niet verder dan ongeveer 12 a 13 mb.

Ik snap er helemaal niets meer van.

Wim :sad:


 
ik heb gisteren met de technische helpdesk gesproken over de belabberde snelheid. Ze kwamen tot de conclusie dat mijn "nieuwe" modem en 100 Mb modem is hierdoor zal ik deze modem de verwachte snelheid niet halen.

Ze waren er van op de hoogte en de oplossing komt in een tijdbestek van weken (dat waren de worden van deze mijnheer). :thumb up:

Tevens hebben ze ook erkend dat ze met hun netwerk problemen hebben waardoor mijn ping tijdens het gamen niet normaal is. variërend tussen de 14 en de 999. :oops:

Oftewel....weer met valse hoop naar huis gestuurd en nu maar wachten tot er een gepaste oplossing komt van Sicko.
 
speed

ach, allemaal kinderziektes, je hebt straks zo,n 100 tot 120 mb vlak en strak, wat wil je nog meer.
je pc, of laptop kan dat wel niet bijhouden en het uitpakken van een dvd,tje duurt nog 10 minuten maar binnen heb je hem in 3 mnuten,wat wil je nog meer?
oja een snellere harddisk want de huidige kan dat ook niet wegschrijven, die 120 mb, oja je wirelesskaartje want die kan het ook niet aan.


:applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan