• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend een email van Ruigrok en een bevestigingsbrief per post van Ziggo. Helaas nog geen interactieve tv. De boel gereset naar fabrieksinstellingen. Interactieve TV opnieuw geinstalleerd. Toen een uurtje kunnen genieten van programma gemist maar nog steeds geen interactieve tv en nu ook geen programma gemist meer. Maak wel intens gebruik van het opnemen wat de Cisco ook kan:applause:

Hallo pennyman, Ik woon in dezelfde wijk als jij (2224) en heb ook geen itv. Wel gehad maar nu weer uit de lucht.
 
Hmm... vage bedoeling. iTV heeft bij mij nog nooit gewerkt... Bij anderen wel. Misschien wordt dit geactiveerd per regio/straat/wijk?? Zoetermeer, Oosterheem (wijk 29) doet het bij mij niet...

In welke plaats werkt alles (panel-leden only please?)?

:sleep:
 
Alles werkt hier (Huizen)

Ook ik doe mee met de test en na eeen probleemloze installatie was het wachten op de interactieve diensten. Onderstaan mailtje kreeg ik gisteren en ik kan alles bekijken. Vandaag kreeg ik trouwens al de brief van Ziggo, maar die mag ik negeren :wink:

Ik heb een stukje van Batman en Ciske de Rat gekeken en alles werkt prima. Het enige wat wat vaag gaat is het skippen (doorspoelen) in de film. Over de content en straks de prijs ben ik niet tevreden en als dit zou blijft ga ik dit zeker niet afnemen. Dit geld ook voor uitzendinggemist.

Ik gebruik trouwens de smartcard welke bij de cisco is geleverd.
Beste,

Bij deze geven we je nadere informatie over het gebruik van interactieve diensten op je CISCO ontvanger.

Interactieve diensten
De interactieve diensten zijn geactiveerd voor gebruik via jouw CISCO ontvanger. Het gaat om de volgende diensten:
- Programma Gemist: de beste programma’s van Nederlandse omroepen tot 10 dagen terugkijken;
- TV-theek: op elk gewenst moment van de dag een film of een aflevering van je favoriete televisieserie bekijken.
Je kunt deze diensten nu zelf uittesten.

Wijzigingsbrief ontvangen van Ziggo?
Omdat de interactieve diensten via het reguliere proces binnen Ziggo zijn geactiveerd, ontvang je een automatisch verstuurde brief van Ziggo hierover. Deze brief heeft geen betrekking op deze test en kan je negeren. Je hoeft niets te doen met de brief en je ontvangt GEEN factuur gedurende de testperiode.

Lengte testperiode interactieve televisie
Van verschillende kanten is ons verzocht of we de testperiode kunnen verlengen zodat jullie de interactieve diensten goed kunnen uittesten. We onderzoeken momenteel of dit mogelijk is en laten je ruim van te voren de einddatum van het testtraject weten.

Helpdesk
De test met interactieve televisie heeft meer vragen van testers opgeleverd dan we van te voren hadden verwacht. Hierdoor duurt de beantwoording van de vragen iets langer. We vragen je begrip hiervoor.

Als je zelf nog vragen hebt, raden we je aan om altijd eerst bij de veelgestelde vragen te kijken op https://onderzoek.netpanel.nl/ZiTV_FAQ. Mocht je specifieke vragen hebben die niet in de FAQ staan, dan kan je deze stellen via het speciale e-mailadres: [email protected] .


Vriendelijke groeten,
Alex Vos
Ziggo-panel
 
Bij mjj in Den Haag postcode 2541 werkt het.
Alleen het aanbod is nog erg magertjes.
Maar als het goed is komt daar medio maart verandering in.
 
F*ck-a-duck

:confused: Waarom werkt het hier dan weer niet...? Ik zal de Ziggo smartcard maar nog es proberen... Het is toch gewoon bij de setup 'Installeren Interactieve', optie Interne Kabelmodem? Effe laten lopen (10 minuten bij mij ongeveer) en klaar??

Ik kan nergens op play drukken of de film selecteren..?? Any clues??? :giveup:
 
Zo, de monteur is langst geweest, en heeft toch maar de WCD vervangen... Misschien dat dat beter werkt i.c.m. de breedbandversterker... Ach ja, ik ben ook maar een mens.... Misschien was hij niet kapot... maar in samenwerking met de oude WCD (enkelgats) ging het niet... technisch verhaal. Maar het bewijst wel dat een oude enkelgats WCD toch voor problemen kan zorgen (spanningsopbouw of zoiets...whatever)..Iets wat ik betwijfelde.... :giveup:


goed, iTV geïnstalleerd, en hij kwam door alle schermen heen.
ik kan de catalogus inzien, maar elk programma, of TV-theek show geeft de melding dat ik niet geabonneerd ben op die dienst, en dat ik moet bellen.



Maar ik heb wel eens gebruik gemaakt van programma gemist en zo, dus het heeft wel gewerkt.Kan het er te maken hebben dat het nog niet helemaal geactiveerd is??? Of toch het oude kaartje proberen?

update:
Ik heb toch even geprobeerd om mijn oude kaartje erin te steken... Heel dat proces moet dan opnieuw... En het werkt nu als een zonnetje.

Een nadeeltje... HD zenders doen het niet en de Film1-zenders... maar om het eerlijk te zeggen heb ik nog nooit een Film gezien op die Film1-groep.. Telkens net te laat... en dan de film instappen doe ik niet... Is niet voor mij weggelegd... maar hee... daarom vind ik programma gemist zo leuk... ik ben namelijk iemand die veel programma's mist...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Woon ook in Zoetermeer Oosterheem. Tot enkele dagen geleden kon ik een aantal gemiste programma's via ITV terugzien. Nu krijg ik idd ook overal het 0900 nummer te zien. Waarschijnlijk nog even geduld hebben in Oosterheem.....
 
Een nadeeltje... HD zenders doen het niet en de Film1-zenders... maar om het eerlijk te zeggen heb ik nog nooit een Film gezien op die Film1-groep.. Telkens net te laat... en dan de film instappen doe ik niet... Is niet voor mij weggelegd... maar hee... daarom vind ik programma gemist zo leuk... ik ben namelijk iemand die veel programma's mist...

Film1 zal nooit onderdeel gaan uitmaken van programma gemist.
Maar speciaal voor jouw 'telkens net te laat' hebben ze film1+1. Daar beginnen de films 1 uur later dan op film1. :oyeah:
Enneh, met de cisco kun je ook opnemen en dan kun je zelf bepalen wanneer je kijkt :roll: (TPG: Tyco's Programma Gemist)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan