• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb daar inderdaad gekeken.
Ik vind daar dus niet de kwaliteitszenders zoals BBC 1 t/m 4 + BBC Prime.
Ik mis daar ook een aantal andere buitenlandse goede zenders.

Ja de ramsj zenders die hebben ze daar genoeg.

Volgens mij zijn die FTA, in ieder gval BBC1, BBC2, BBC Prime & BBC World.

Gert.
 
Ziggo Algemeen

Bereikbaarheid is zeer slecht !! 20 minuten aan de telefoon gehangen zonder enige medewerk(st)er aan de lijn te krijgen. Het lijkt wel @home zoals al reeds vele malen in Vara Kassa is geweest als onbereikbaarheid niet reageren op e-mail berichten Nu al 2 dagen getracht klantenservice te bereikendaar mijn internetsecurity eruit ligt a € 0,10 per minuut voorheen a 1 ct . Waarom geen inbellen tegen lokaal tarief zoals al vele bedrijven doen dat is al veel klant vriendelijker .

Ook de je en jij stijl stuit me tegen de borst zoals op de website .Ik hou niet van deze manier van cominuceren.
Het is een zakelijk contact en geen hive site.:evil:
 
Volgens mij zijn die FTA, in ieder gval BBC1, BBC2, BBC Prime & BBC World.

De BBC en ITV kanalen vallen tegenwoordig onder het Freesat gebeuren wat volledig FTA via de satelliet te ontvangen is. Zie de volgende link voor alle Engelstalige kanalen: https://freesat.co.uk/index.php?page=whatson.Main

Verder schijnt het ook mogelijk te zijn om het freesat pakket van Sky Digital in Nederland op normale satelliet ontvangers met CI slot te ontvangen, maar daar weet ik nog niet het fijne van. Freesat van Sky wordt niet FTA doorgegeven, maar Free-To-View. Je hebt daarvoor dus wel een smartcard nodig die ook in Nederland te krijgen is via een eenmalige betaling. Volgens de volgende link betreft het 200 Engelstalige kanalen: https://www.freesatfromsky.co.uk/?pID=2
 
Ook de je en jij stijl stuit me tegen de borst zoals op de website .Ik hou niet van deze manier van cominuceren.
Het is een zakelijk contact en geen hive site.:evil:
Dat was mij ook al opgevallen. Op zijn minst respectloos te noemen richting de Ziggo klanten.
 
formeel of informeel

Ook de je en jij stijl stuit me tegen de borst zoals op de website .Ik hou niet van deze manier van cominuceren.
Het is een zakelijk contact en geen hive site.:evil:

Ziggo lijkt ervoor gekozen te hebben om op een informele wijze te communiceren via hun website.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een formele manier van communicatie.
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb daar inderdaad gekeken.
Ik vind daar dus niet de kwaliteitszenders zoals BBC 1 t/m 4 + BBC Prime.
Ik mis daar ook een aantal andere buitenlandse goede zenders.
De BBC zenders vallen dan ook niet onder Canal Digitaal Satelliet (al doen ze dat graag voorkomen). Die zitten Free To Air op Astra 2 (28 graden Oost). Zie voor meer info: www.lyngsat.com. (Omdat het nogal off topic wordt.)
 
klopt allemaal alleen om in te loggen moet je je email invullen,
maar dan tot het @

vb [email protected]

gebruikersnaam is pietpunt

heb je [email protected] wordt het p.punt

is inderdaad niet zo duidelijk aangegeven door ziggo

bovenstaande geldt alleen voor als je volledige email je gebruikersnaam was
 
Ziggo lijkt ervoor gekozen te hebben om op een informele wijze te communiceren via hun website.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een formele manier van communicatie.
Een bedrijf gaat mee met de tijd. Ook dit geval zie ik wederom als iets wat niet belangrijk is. Er zijn dingen aan de hand bij Ziggo die meer prioriteit wensen. Informeel òf formeel vind ik niet van toepassing op dit moment.
 
mijn eerste ervaring met ziggo

De klantenservice ik bedoel de bereikbaarheid is beslist niet best.
Na 17.00uur is er geen doorkomen aan ook valt het internet steeds weg.
Ik denk dat er een haast klus heeft plaats gevonden en de adm.bij lange na niet in orde is waardoor vele @home klanten de dupe zijn ook kan er via e mail niet gecorrespondeerd worden ziet je niet als klant omdat je klantnummer onbekend is. Daarom hadden ze de eerste maanden de belkosten op lokaal tarief moeten laten.


Thei
 
in formeel of formeel

informeel of formeel vind u niet van toepassing, wel, in de praktijk zal toch moeten blijken dat de opzet van de 3 partijen bij elkaar, wel op een hele slordige mannier is gestart.
Als multikabel klant mag ik die mening hebben.
Bovendien als een bedrijf mee gaat met zijn tijd, (wat u niet belangrijk vind) behoort de start naar mijn inziens op een corecte mannier te gebeuren. In iedergeval op zijn minst fatsoenlijk te antwoorden op mails van multikabel klanten. Ziggo is operationeel zeer slecht gestart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan