• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zenders vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Flix

Ik heb een aantal zenders achter het kinderslot gezet,maar heb sinds kort het volgende probleem,

voorheen moest ik mijn pincode in drukken voor ik kon kijken naar de betreffende zender maar sinds kort krijg ik zwart beeld en kan ik niks meer in typen ?? De zenders zijn vergrendeld.
Ik kan geen software updaten en heb al een nieuwe installatie uit gevoerd.


wie kan mij helpen ??
 
de stekker er even uithalen wil nog wel eens helpen. zo niet dan zou ik de vergrendeling er eerst weer afhalen en dan later er weer op zetten. laat je even weten of het geholpen heeft??
 
Ik heb een aantal zenders achter het kinderslot gezet,maar heb sinds kort het volgende probleem,

voorheen moest ik mijn pincode in drukken voor ik kon kijken naar de betreffende zender maar sinds kort krijg ik zwart beeld en kan ik niks meer in typen ?? De zenders zijn vergrendeld.
Ik kan geen software updaten en heb al een nieuwe installatie uit gevoerd.


wie kan mij helpen ??

Collega's van de helpdesk kunnen je pincode ook resetten als je ze even belt en het kaartnummer doorgeeft en de decoder dan aan laten staan.
 
Dit had ik ook met mijn oude Samsung 9401 R, even de blokkering er af halen was de oplossing.
Net zoals harryk zegt.
 
De stekker er even uit werkte prima.

Thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan