• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonie in postcodegebied 5223:goed of niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valencia

Forum Gebruiker
Berichten
16
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op dit moment hebben wij Internet (Z2) en Digitale TV (+muziekpakket). Nu overwegen wij over te stappen naar Alles in 1 Plus. De mensen die ik spreek over Ziggo telefonie zijn allemaal niet zo positief (uitval verbinding tijdens gesprek, mensen die bellen krijgen een ingesprektoon). Werkt het nu echt zo slecht of zijn er ook gebruikers in postcodegebied 5223 die juist positieve ervaringen hebben met Ziggo Telefonie? Jullie reacties geven ons de doorslag om wel of geen Alles in 1 pakket te nemen

:frons:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na alle reacties die ik heb gekregen in dit forum (not) hebben wij zelf maar besloten om de gok te wagen. Ik ben benieuwd hoe alles gaat verlopen. Jullie horen nog van me.

:cool:
 
Vandaag de nieuwe telefoniemodem ontvangen. Geactiveerd en aangesloten. Alles lijkt tot nu toe prima te werken. Nu internetsnelheid van Alles-in-1 Plus. Bellen lukt ook al, gebeld worden moet morgen geregeld zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan