• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitzending gemist doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sgsbk

Ik probeer Uitzending Gemist te kijken, maar ook Films, Series, etc, en dit alles doet het niet. Als bijvoorbeeld kies voor TV Gemist, en daarna kies voor Uitz. Gemist, verdwijnt de tekst en gebeurt er vervolgens niets meer. Na een poos komt er een oranje schermpje 'Netwerkfout - Probeer het later opnieuw. Druk op 'Terug' om terug te gaan.''.

Interactieve televisie vandaag al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Ik heb TV Extra en een Cisco 8455DVB, waar je ook mee op kunt nemen.

Als ik kijk bij 'Status Interactieve Televisie' staat er bij 'Status installatie' Bezig... Bij 'Retour pad - Intern kabelmodem, bij IP adres STB 192.168.100.10 en bij IP adres kabelmodem - 0.0.0.0. Bij Serving area staat <none>.

Kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik ook gehad, waarschijnlijk is het signaal niet sterk genoeg. Controleer even goed de versterker, wandcontactdoos, etc. De verbinding is heel gevoelig, dus al die kabeltjes moeten echt helemaal aangedrukt zitten.

Als het niet lukt even Ziggo bellen, dan sturen ze een monteur langs.
 
In dit geval krijgt de ontvanger geen ip en geen serving area toegewezen.

Is de installatie wel compleet? heeft u de 1 gats wandcontactdoos en de versterker geplaatst?

Wie heeft deze installatie gedaan?

Ik hoor graag van u.
 
kan je misschien een foto maken van de aansluiting
een foto zegt meer dan 1000 woorden
gr, piotje



Ik probeer Uitzending Gemist te kijken, maar ook Films, Series, etc, en dit alles doet het niet. Als bijvoorbeeld kies voor TV Gemist, en daarna kies voor Uitz. Gemist, verdwijnt de tekst en gebeurt er vervolgens niets meer. Na een poos komt er een oranje schermpje 'Netwerkfout - Probeer het later opnieuw. Druk op 'Terug' om terug te gaan.''.

Interactieve televisie vandaag al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Ik heb TV Extra en een Cisco 8455DVB, waar je ook mee op kunt nemen.

Als ik kijk bij 'Status Interactieve Televisie' staat er bij 'Status installatie' Bezig... Bij 'Retour pad - Intern kabelmodem, bij IP adres STB 192.168.100.10 en bij IP adres kabelmodem - 0.0.0.0. Bij Serving area staat <none>.

Kan iemand mij helpen?
 
Bij mij worden wel netjes IP-adressen toegewezen en ook een serving area. Kan de catalogus ook raadplegen, maar verder dan dat kom ik niet. Code J, netwerkfout.... Ik zie in dit forum dat meer mensen hier last van hebben.
Er zijn geen storingen gemeld in mijn postcodegebied (6137) en de monteur heeft alles geinstalleerd; volgens hem ligt het probleem bij Ziggo.
 
netwerkfout Ziggo uitzending gemist

Vorige week de PVR van Cisco geinstalleerd en updaten van de software lukte niet, dus maar niet geupdated. Ondanks werkte alles bijna 1 week na behoren tot de update alsnog automatisch werd binnengehaald. Vanaf deze tijd geen uitzending gemist en het beruchte oranje vakje met "netwerkfout, probeer later nogmaals". Nu alles naar fabrieksinstellingen teruggezet en alles werkt weer !!!!!
Nu weer uitzending gemist maar betalen via RTL uitzending gemist is natuurlijk belachelijk. Via internet/PC is het gratis en bij Ziggo vet betalen. Via ned 1, 2 en 2 staan er geen uitzendtijden bij, erg lastig, zo kom je bijv. 5 of 10x journaal tegen maar van welk tijdstip staat er niet bij.
Verder goed tevreden.
 
heb inmiddels ook een cisco interactieve recorder.
uitzending gemist heeft 1 keer gewerkt, krijg nu ook steeds de melding: netwerkfout.
ziggo bellen helpt niet, zij zijn zo druk, dat ze afraden te wachten aan de telefoon.
 
Hier heeft uitzending gemist het altijd prima gedaan, maar al een paar dagen niet meer. Ook het oranje scherm met 'Netwerkfout'. In de tussentijd is er niks veranderd aan bekabeling enzovoort.

Iemand een idee?
 
Uitzending gemist

Bij mij werkt on demand en uitzending gemist ook niet meer. Vorige keer al alles opnieuw geinstalleerd. Helaas werkt dat deze keer niet meer! Geen idee waar het aan ligt. Ik krijg alleen de melding: wacht tot afspelen begint. Helaas begint er niets.
 
Uitzending gemist

Ik heb nog een keer alle aansluitingen nagelopen en nu werkt het wel...
Voorlopig opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan