• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook net gebeld en ze weten nog van niets. En nee ze kon me ook niet vertellen wat de planning was.
Zucht... als anderen 40mbit krijgen voor het bedrag dat ik betaal voor 30mbit vind ik dat een beetje krom.
Sommige hebben hem al een maand binnen zie ik hier!
Het omruilen gaat ook gefaseerd. Inderdaad kan wachten lang duren, maar je verbinding werkt toch? Misschien moet je een klachtbrief sturen en 'Boehoe ik heb nog geen nieuwe modem' als onderwerp gebruiken. Tegen de tijd dat de officiële snelheden op de site van Ziggo vermeld staan, sta je in je recht, maar tot die tijd heb je geen poot om op te staan. In de zomer is alles omgeruild, staat overal op het forum vermeld.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Ik heb ook net gebeld en ze weten nog van niets. En nee ze kon me ook niet vertellen wat de planning was.
Zucht... als anderen 40mbit krijgen voor het bedrag dat ik betaal voor 30mbit vind ik dat een beetje krom.
Sommige hebben hem al een maand binnen zie ik hier!

Gewoon "even" geduld hebben, ik heb mijn nieuwe modem ook pas vorige week dinsdag ontvangen. Ik weet ook dat de snelheden medio dit jaar omhoog gaan naar 50mbit maar ja da's ook ff afwachten. Ik heb bewust geen alles in 1 plus gekozen omdat ik geen behoefte heb aan de telefonie abonnement, ben blij met mijn GSM :wink:. Vandaar dat ik het hou op z3i + DTV :-P & ik wacht af wat de plannen verder zijn met de Z3i abonnement/snelheden....

:-D
 
Gewoon "even" geduld hebben, ik heb mijn nieuwe modem ook pas vorige week dinsdag ontvangen. Ik weet ook dat de snelheden medio dit jaar omhoog gaan naar 50mbit maar ja da's ook ff afwachten. Ik heb bewust geen alles in 1 plus gekozen omdat ik geen behoefte heb aan de telefonie abonnement, ben blij met mijn GSM :wink:. Vandaar dat ik het hou op z3i + DTV :-P & ik wacht af wat de plannen verder zijn met de Z3i abonnement/snelheden....

:-D
Je hoeft de telefoon ook niet te gebruiken... Je bent alleen wel goedkoper uit. Z3i + DTV = €86,20 (= normale prijs Ziggo Z3i €69,95 + TV €16,25). Alles in 1 Extra heb je al voor €64,95. Scheelt je toch weer €20,-. Boeit toch niet dat je telefonie niet gebruikt? Niemand verplicht je om daadwerkelijk een telefoon aan te sluiten. Extra is straks ook 50Mbit/s / 80Mbit/s.
 
Je hoeft de telefoon ook niet te gebruiken... Je bent alleen wel goedkoper uit. Z3i + DTV = €86,20 (= normale prijs Ziggo Z3i €69,95 + TV €16,25). Alles in 1 Extra heb je al voor €64,95. Scheelt je toch weer €20,-. Boeit toch niet dat je telefonie niet gebruikt? Niemand verplicht je om daadwerkelijk een telefoon aan te sluiten. Extra is straks ook 50Mbit/s / 80Mbit/s.


Eerlijk gezegd ben ik idem een beetje lui aangelegt :wink: => abonnement veranderen en ik zal toch de telefonie stekkertjes aan moeten sluiten + software installeren anders werkt mijn modem toch niet zoals het hoort?!

Ach ja, ik laat het voorlopig nu zo als het is en het kan best zijn dat ik over een tijdje er heel anders over denk :) ...
 
Je hoeft helemaal niets extra's te doen. Mocht je telefoon willen, sluit je het kabeltje aan, anders niet. Het blijft dezelfde modem. Haha, geen excuus...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Ik heb hier ook alles-in-1. Scheelt toch weer een paar euro'tjes per maand. Telefonie heb ik nooit aangesloten...
 
zo, ook hier de brief vandaag binnen gekregen nu afwachten op het modem
dus westfriesland is aan de beurt ;)
 
In Velserbroek ook het nieuwe modem binnen.
Vanavond maar even aansluiten.
Ben toch stiekem wel blij met mijn Z3i.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan