• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo niet klaar voor Eredivisie Live

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alle wedstrijden Live

Kun je met dit pakket wel alle wedstrijden live zien, er staat namelijk dat je de belangrijkste wedstrijden kunt zien, niet dat je ze allemaal kunt zien. Ondanks dat er wel 4 kanalen zijn en er maximaal 3 wedstrijden tegelijk gespeeld worden.
Op de website van Eredivisie Live staat dat je afhankelijk bent van je distributeur of je alle wedstrijden live kunt zien.
 
Volgens mij betalen klanten van Canal+ bij alle aanbieders exact hetzelfde, dus waarom kan dat bij het eredivisiekanaal dan ook niet zo geregeld worden.
Ook Film1 (het vroegere Canal+) heeft verschillende prijzen bij diverse aanbieders. Caiw vraagt bijvoorbeeld 9,95, UPC vraagt 12,99 en Ziggo en een aantal anderen vragen 14,95 voor de Film1 kanalen.
Het komt helaas dus vaker voor dat er voor hetzelfde product verschillende prijzen zijn.
 
Erg dom van Ziggo om het maandbedrag te verhogen en de 2 maanden gratis weg te halen, op de dag waarop je je kunt gaan aanmelden. Het gaat mij niet zozeer om de hoogte van het bedrag, maar de manier waarop. Ik heb al vrolijk aan vrienden en bekenden zitten te vertellen dat het 9,95 per maand gaat kosten en de eerste 2 maanden gratis. En dan nu dit... :evil:

De volgende zin maakt het helemaal compleet: "Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in." Valt me nog mee dat ze niet schrijven: "Nu, de eerste maand gratis!!"

Voor mij reden om het niet te doen. Dan maar gewoon samenvattinkjes kijken bij de NOS.
 
:-P
Ziggo niet klaar voor Eredivisie Live
Volgens Ziggo-woordvoerder Gradus Vos worstelt de kabelonderneming nog met de gevolgen van de fusie waaruit zij is ontstaan . "We kunnen in het Noorden nog geen abonnementen op Eredivisie Live opnemen, omdat de administratieve systemen van @Home, Casema en Multikabel nog niet aan elkaar gekoppeld zijn. We zijn druk bezig om dat voor elkaar te krijgen. Maar we hebben nog even tijd. .
Bron: Dagblad van het Noorden, 21-07-08


Hier meneer Vos toevallig in gesprek met rtv drenthe..... ineens is het na wat media aandacht (EEN DAG LATER) weer met een apart houtje touwtje administratie opgeslost.......JA TUURLIJK!
beluister onderstaande link maar us......:-P:):-P


https://212.178.73.48/media/radio/00F95183F1D56EA3C125748E00292C7E_WFiles_1.mp3
 
Kortom mijn verhaal komt uit, Eredivisiekanaal is alleen voor de premier, de koningin en hoge omes in het bedrijfsleven. De gewone man kan stikken. € 14,95 is veel te duur.
 
Mogelijk een truc van Ziggo zodat ze ons laten zien dat het veel werk is en dat daarom de prijs 15 euro normaal is.
 
En bij UPC is het niet veel werk ? Kijk Ziggo moet zich niet gaan verschuilen achter wat dan ook. De consument kan er nu eenmaal niets aan doen dat hij of zijn in het Ziggo-gebied zit. Daarom juist vind ik persoonlijk dat Ziggo het niet kan maken meer te vragen dan bij UPC. Gezien het feit dat men ook nog een 50% meer vraagt roept dit alleen maar extra vraagtekens op.
 
Kun je met dit pakket wel alle wedstrijden live zien, er staat namelijk dat je de belangrijkste wedstrijden kunt zien, niet dat je ze allemaal kunt zien. Ondanks dat er wel 4 kanalen zijn en er maximaal 3 wedstrijden tegelijk gespeeld worden.
Op de website van Eredivisie Live staat dat je afhankelijk bent van je distributeur of je alle wedstrijden live kunt zien.
Op testknaal 500 worden de kanalen getest onder TEST A, TEST B, TEST C en TEST D.
Ziggo is er wel degelijk klaar voor.
 
Ziggo heeft het afgelopen jaar verlies geboekt en als Zesko Holding 3 kabelbedrijven fuseren kost ook een fortuin. Dit geld moet ergens terugverdiend worden. De abonnees van Eredivisie Live zijn nu bij Ziggo de dupe.

Eerlijk gezegd ging dit in het verleden bij UPC ook al zo. In kabel-land zit je het beste bij Cai Westland oftewel Caiway. Qua aanbod en prijzen. Als je abonnee bent van de kabelreuzen Ziggo en UPC moet je gewoon fors je portemonnee trekken. Ik snap dan ook eerlijk ook niet waarom de OPTA niet optreedt tegen dit soort praktijken! En al helemaal aan het tussentijds wijzigen van voorwaarden (2 maanden gratis schrappen)!
 
Op testknaal 500 worden de kanalen getest onder TEST A, TEST B, TEST C en TEST D.
Ziggo is er wel degelijk klaar voor.


Deze kanalen kan ik dus niet vinden in het test noord netwerk, dus wellicht gaan de berichten over het niet klaar zijn voor de doorgifte van Eredivisielive over de voormalige @home klanten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan