• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil geen concurrenten op kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij hoeft het ook niet, ik ben de Sonera-tijd nog niet vergeten. Een grote puinhoop was het in allerlei opzichten. Het is inderdaad wel zo, dat je nu niet ergens anders naar toe kunt, maar onbekende c.q. onbekwame concurrenten op de kabel? ik houd mijn hart vast. Het gaat altijd ten koste van...en het gaat nu juist zo goed allemaal.
 
+ je krijgt het gezeik dat je dan kabel beheerder hebt en de provider die het aanbied en die gaan elkaar de schuld in de schoenen schruifen dan als er problemen zijn.
krijg je waarscheinlijk ook 2 aparte kosten plaatjes net als met stroom.
gedeelte netbeheerder + gedeelte leverancier.
 
+ je krijgt het gezeik dat je dan kabel beheerder hebt en de provider die het aanbied en die gaan elkaar de schuld in de schoenen schruifen dan als er problemen zijn.
krijg je waarscheinlijk ook 2 aparte kosten plaatjes net als met stroom.
gedeelte netbeheerder + gedeelte leverancier.

Exact, en daar zitten we helemaal niet op te wachten. Ik weet wel dat een 'monopolie-positie' gevaarlijk kan zijn voor de consument, maar dit is écht geen oplossing. Laat het nu maar voor wat het is, er is geen enkele firma die wel een goed lopende helpdesk heeft of wat dan ook. In het begin beloven ze van alles (ik heb het nu niet over Ziggo) en later wordt het één grote (administratieve) puinbak.
 
De ellende van Ziggo is anders niet echt klein te noemen:lol:
En waarop baseer je de verwachting dat alles bij een nieuwe concurrent (Waarschijnlijk een prijsvechter.) probleemloos gaat verlopen? Ijdele hoop, vrees ik. Een provider zonder klachten heb ik nog nergens aangetroffen. Zelfs de overheid heeft een ombudsman nodig.
 
dat is al eens eerder gezegt,
bv met electra, gas, openbaar vervoer, etc en nog meer van die dingen maar tot nu toe heeft het ons alleen maar meer gekost dan wat het voorheen deed.
Nog even los van de verwarring, vooral bij de consument. Ik vrees dat een provider daarvan profiteert. De klant is het zicht kwijt, en de provider verdient eraan.
 
En waarop baseer je de verwachting dat alles bij een nieuwe concurrent (Waarschijnlijk een prijsvechter.) probleemloos gaat verlopen? Ijdele hoop, vrees ik. Een provider zonder klachten heb ik nog nergens aangetroffen. Zelfs de overheid heeft een ombudsman nodig.

De spijker op z'n kop, nu weet je wie je moet hebben als het fout mocht gaan, straks schuiven ze het in elkaars bekende schoenen en weet de consument helemaal niet meer hoe het opgelost zou moeten worden. Nee, laat het maar zoals het is, daar voelen de meeste zich goed bij. En het is juist een onafhankelijke instelling (Opta) die nu verandering wil, ik zie die dag met grote vrees tegemoet.
 
Nog even los van de verwarring, vooral bij de consument. Ik vrees dat een provider daarvan profiteert. De klant is het zicht kwijt, en de provider verdient eraan.
Exact, en dat is dus de reden dat ik alles lekker bij één elektriciteitsmaatschappij en kabelboer laat.
Duidelijkheid is toch wel zo prettig.
Ik zit niet op een onduidelijke factuur of een kastje en de muur verhaal te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan