• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

groene cai kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ziggoman35

Hallo

ik heb een klein probleem
mijn broer heeft nu een stuk van de groene kabel afgeknipt
en nu is die tekort wat moet ik doen

Groet ziggoman35
 
Ziggo bellen. Die sturen dan een monteur langs om deze weer op de juiste lengte te maken.
 
ai..... dat gaat je geld kosten!! De groene kabel is namelijk eigendom van je kabelbedrijf (ziggo dus)
Alle kosten zijn voor de abbonee zelf.
 
ai..... dat gaat je geld kosten!! De groene kabel is namelijk eigendom van je kabelbedrijf (ziggo dus)
Alle kosten zijn voor de abbonee zelf.

Met wat mazzel heeft zijn broer een goede wettelijk aansprakelijkheids verzekering.
Het laatste wat ik in mijn eigen polis las is, dat als ik je zou helpen met iets, en ik maak stukken dat het dan ook gedekt is tegen schade.

@ziggoman35
Laat je broer dus even contact opnemen met zijn tussenpersoon :wink:
 
ai..... dat gaat je geld kosten!! De groene kabel is namelijk eigendom van je kabelbedrijf (ziggo dus)
Alle kosten zijn voor de abbonee zelf.

[topic kapen]
En dat is gelijk mijn probleem om de aop te verplaatsen van de de woonkamer naar de kelder (https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=16004&highlight=kelder)
Ik wil dat ding gewoon weg hebben, in de kelder (1 meter terug (qua groene kabel) + een deur) is meer ruimte voor de aop.
[/topic kapen]

Gert.
 
1 meter terug dan wordt de kabel in ieder geval niet te kort :schater::schater:.
Een AOP verplaatsen is geen hogere wiskunde hoor. Met de Cisco mag je het toch ook zelf doen.
 
1 meter terug dan wordt de kabel in ieder geval niet te kort :schater::schater:.
Een AOP verplaatsen is geen hogere wiskunde hoor. Met de Cisco mag je het toch ook zelf doen.

Te kort wordt ie zeker niet (:thankyou:) maar hij kan altijd breken en bovendien ben ik altijd een beetje onzeker over dit soort ingrepen. Bij de Cisco mag je de aop vervangen, niet verplaatsen toch? Het zal wel koudwatervrees van mij zijn :wink:

Gert.
 
Algemene voorwaarden ziggo:
artikel 8 – Aansluiting

4. Alleen Ziggo en door haar ingeschakelde derden zijn bevoegd werkzaamheden te (laten) verrichten of veranderingen te (laten) aanbrengen aan de Aansluiting, het Netwerk en eventuele door Ziggo aan de Klant ter beschikking gestelde apparatuur.​
 
Algemene voorwaarden ziggo:
artikel 8 – Aansluiting

4. Alleen Ziggo en door haar ingeschakelde derden zijn bevoegd werkzaamheden te (laten) verrichten of veranderingen te (laten) aanbrengen aan de Aansluiting, het Netwerk en eventuele door Ziggo aan de Klant ter beschikking gestelde apparatuur.​

Wat dan betreft de mogelijkheden die de Cisco eigenaren hebben? Als onze kabelboer zegt dat het mij 100 euries kost om mijn aop te verplaatsen dan weet ik het wel eigenlijk. Dan doe ik het zelf wel, met alle gevaren van dien. Maar ik kan nergens op hun site vinden wat het mij gaat kosten om dat ding te verplaatsen. Of moet ik de HD bellen voor een offerte? :schater:

Gert.
 
Met wat mazzel heeft zijn broer een goede wettelijk aansprakelijkheids verzekering.
Het laatste wat ik in mijn eigen polis las is, dat als ik je zou helpen met iets, en ik maak stukken dat het dan ook gedekt is tegen schade.

@ziggoman35
Laat je broer dus even contact opnemen met zijn tussenpersoon :wink:

alleen hebben veel mensen nog een eigen risico van 100-150 euro en dan is het niet de moeite waard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan