• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zo! magazine

Status
Niet open voor verdere reacties.

K007

Forum Gebruiker
Berichten
63
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik woon al geruime tijd in het buitenland. Daarvoor had ik Multikabel als provider. Nu wil ik Zo! magazine graag lezen, maar deze wordt na oktober 2006 niet meer op de service site vermeld. Kan iemand mij uitleggen waarom niet?
 
Helemaal niemand?
 
Hij is al een hele poos niet meer verschenen.
Recent is er een reclamefolder over digitale televisie verschenen.
 
De meest recente Zo! is van februari 2007. Deze is alleen niet op de site gezet.
Waarom dat is weet ik zelf ook niet, maar als het goed is hebben alle abonnees hem gewoon gehad...
 
Niet alleen de abonnees, het blad wordt huis aan huis verspreid.
 
AW78 zei:
De meest recente Zo! is van februari 2007. Deze is alleen niet op de site gezet.
Waarom dat is weet ik zelf ook niet, maar als het goed is hebben alle abonnees hem gewoon gehad...

De laatste Zo! is zojuist op de site geplaatst.
 
erikm zei:
AW78 zei:
De meest recente Zo! is van februari 2007. Deze is alleen niet op de site gezet.
Waarom dat is weet ik zelf ook niet, maar als het goed is hebben alle abonnees hem gewoon gehad...

De laatste Zo! is zojuist op de site geplaatst.
Meteen maar een vraag over de website van Multikabel:
Waarom staat de Humax iPVR-9200C er nog steeds niet op bij de Geschikte digitale ontvangers webpagina? Zie ook dit topic: Geen Humax iPVR-9200C op de geschikte ontvangers webpagina?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan