• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen beeld maar wel EPG info

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Schoonebeek

Hallo,

Bij veel zenders krijg ik de melding "deze service is niet gevonden". Ik heb wel de zender info onderin beeld (EPG). Het betreft hier Nickelodeon en de Discovery zenders o.a.

Ik heb een Dreambox 500....weet iemand een oplossing?
 
Hallo,

Bij veel zenders krijg ik de melding "deze service is niet gevonden". Ik heb wel de zender info onderin beeld (EPG). Het betreft hier Nickelodeon en de Discovery zenders o.a.

Ik heb een Dreambox 500....weet iemand een oplossing?

Je hebt wel ooit beeld gehad op de probleemzenders?

Gert.
 
Ja, een paar dagen wel. Ik heb de Dreambox al de nieuwste transponders laten zoeken en de software is ook al voorzien van een update. Mijn vermoeden is dat het aan de Dreambox ligt.
 
Ja, een paar dagen wel. Ik heb de Dreambox al de nieuwste transponders laten zoeken en de software is ook al voorzien van een update. Mijn vermoeden is dat het aan de Dreambox ligt.

Voor de volledigheid: Welke image draai je?

Gert.
 
Hallo Gert,

Ik ben helaas niet zo bekend met techniek en zo. Hoe kom ik er achter welk image ik draai?

Ik weet echt niet wat je bedoelt maar dat ligt aan mij.

mvg,

S
 
Hallo Gert,

Ik ben helaas niet zo bekend met techniek en zo. Hoe kom ik er achter welk image ik draai?

Ik weet echt niet wat je bedoelt maar dat ligt aan mij.

mvg,

S

Blijkbaar heb je ook geen haast met het oplossen van je probleem gezien je reactietijd... Maar elke dreambox draait op een image naar keuze. Jouw (enigma1) 500 zou kunnen draaien op bijv Pli, in dit geval een nederlandse image, dit zou je kunnen achterhalen door een beetje te spelen met je dreambox.
Jouw probleem zou zomaar kunnen zijn dat onze kabelboer in jouw omgeving wat frequenties heeft veranderd, dus dan zou je op https://www.digitalekabeltelevisie.nl kunnen kijken of er wellicht frequenties gewijzigd zijn dus. Gezien de minimale info die je geeft is dit de beste optie.
Als je dit antwoord niet datgene is geweest waar je op zit te wachten kan ik je adviseren om een kijkje te nemen op https://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/forums/40/1/DVB_C_digitale_kabel_ontvangst

Gert.
 
probleem opgelost!

De zenders die het niet deden staan op een streaming 4 en 6 en die 2 streamings heb ik nu handmatig gescand op frequentie.

Geen idee of ik het goed uitleg maar in elk geval bedankt voor alle hulp.

mvg

S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan