• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Datalimiet bereikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moet ik op Ziggo.nl maar aanklikken dat ik wat wil bestellen, dan bellen ze mij terug

Correctie, dan belt de verkoopafdeling je terug. Die kan daar niks mee, en kan je ook niet doorverbinden, dus zonde van je tijd en die van mensen die wél geholpen hadden kunnen worden.
 
Correctie, dan belt de verkoopafdeling je terug. Die kan daar niks mee, en kan je ook niet doorverbinden, dus zonde van je tijd en die van mensen die wél geholpen hadden kunnen worden.

Ok dat wist ik niet.
 
Hi!

Zet net voor het eerst vandaag m'n PC aan.
Download limiet zou vandaag weer gereset worden, altijd per de 6e vd maand bij mij.
Ik denk ik zal even op 'Mijn Ziggo' kijken of dat ook gebeurt is.
Wat ik daar zie wordt ik niet vrolijk van:

50.00 Gb dataverkeer verbruikt (vanaf 6-4-2009)
0.00 Gb resterend (tot 6-5-2009)

Vreemde zaak . . . :?

Heb je ook al een download gedaan, want kan prima dat je gewoon kan downloaden en dat je teller na de eerste download bijgewerkt gaat worden.

Bye,
Raymond.
 
inmiddels kan ik ook weer downloaden :-P, ondanks dat mijn data limiet "bereikt" is volgens de site van Ziggo. Zodra ik Grabit start, geeft Grabit even weer "data limiet bereikt" en daarna start de download gewoon....
 
Kan iemand mij vertellen wat er nu weer aan de hand is?
Ik heb een "alles in 1 extra" abbo ooit bij multikabel afgesloten, dat was zonder News quota.
Nu bemerk ik vanochtend dat Ziggo, die me het zelfde bedrag in rekening brengt als Multikabel vroeger deed, mijn download quota op 100Gb geeft gezet?
En dat rond de 20 ste pas de reset plaats vindt.
Ik vind dat grenzen aan onbetamelijk.
Weet iemand of er iets aan te doen is?

grt P.
 
inmiddels kan ik ook weer downloaden :-P, ondanks dat mijn data limiet "bereikt" is volgens de site van Ziggo. Zodra ik Grabit start, geeft Grabit even weer "data limiet bereikt" en daarna start de download gewoon....


Ziggo geeft inmiddels toe dat wat op Mijn Ziggo staat niet klopt (kreeg dit van de klantenservice naar aanleiding van een vraag):

Op het moment zijn er problemen met de weergave op 'mijn ziggo'met de limiet, als het goed is kunt u wel de 100gb downloaden ongeacht wat er op mijn ziggo staat, als dit niet lukt dan horen wij dit graag, een workaround om in de gaten te houden wat er is gedownload kan zijn om de opgehaalde bestanden in een map te bewaren en daar kunt u in 1 oogopslag zien welke hoeveelheid u totaal heeft gedownload.


(Persoonlijk kan ik nog steeds niet dl maar weet zeker dat ik de 100giga niet bereikt hebt)
 
Nou ik kan ook nadat ik het gemeld heb bij de klantenservice nog steeds niet downloaden, ik moet maar gewoon tot de 20ste wachten was het antwoord.
Wat ik heb gedownload is 12 DVD's(5Gb) en twee proggies van 4Mb
Dat is dus lang nog niet de 100Gb, waar kennelijk de limiet op staat.:no:
Maar waar is mijn "ongelimiteerd" gebleven?
De ziggo "my Ziggo" website zegt wel degelijk dat ik 100Gb heb verbruikt.:sad:

grt P.
 
Hi!
Heb je ook al een download gedaan, want kan prima dat je gewoon kan downloaden en dat je teller na de eerste download bijgewerkt gaat worden.

Bye,
Raymond.

Downloaden gaat prima :!:.
Ik heb de teller van Alt-Binz gisteren, de resetdag, weer op 0 gezet.
Ik kan dan zien hoeveel ik van de @home server download.
Heb het zojuist overigens weer gecheckt bij 'Mijn Ziggo', maar het klopt nog steeds niet.
We zullen het er maar op houden dat de indicatie niet klopt met de werkelijkheid.
 
Kan hier plots ook weer downloaden:applause::applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan