• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

omruilbeleid samsung

  • Onderwerp starter napoleonthe13th
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een nut van dit soort fora is dat je verschillende ervaringen van verschillende gebruikers kunt lezen en daarmee mede je keuze tot aankoop kan bepalen. Het gaat altijd om induviduele ervaringen en induviduele interpretaties.

Daar heb je gelijk in, maar daarbij respecteren wij hier de privacy.

Jij was het daar mee eens, want anders had je geen account aan kunnen maken op dit forum, je hebt aangevinkt dat je het eens was met de Algemene Forumregels van dit forum. Daarin staat dat het niet gewenst is om namen van personen of mede-forumleden te publiceren.

De naam is dus uit je originele bericht weg ge-edit, daarmee verandert je bericht niet, je zegt nog steeds wat je wilt zeggen en dat mag.
 
Daarmee ga jij dr vanuit dat dit in opdracht van Samsung gebeurd. Waarschijnlijk wel, maar dat weet ik niet met zekerheid.

Wat ik schokkend vind is dat jij t kennelijk normaal vind om in opdracht van jouw werkgever wel eens dingen aan je klanten wijs te maken waar je zelf niet geheel achter staat.

Ik wil niet zeggen dat ik het normaal vind maar ik onderken dat het gebeurd.
Heb je toevallig de marketingdirecteur van Ziggo in Rader gezien?
 
aan esy
nee niet gezien

aan mod2
Ik had ze niet gelezen.
Maar zal me dr aan houden.
 
Overigens vind ik het geen probleem als mijn naam blijft staan want ik lieg en bedrieg mijn klanten niet :oyeah:
 
Positieve ervaring met Samsung

Er zijn ook andere ervaringen met de service van Samsung. Nadat een medewerker van Ziggo had ontdekt dat mijn HD-decoder storingen veroorzaakte, is mijn defecte decoder zonder enig probleem meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Het kan dus ook anders, gelukkig. Wat mij betreft complimenten voor de medewerker van Ziggo en Samsung.
 
Ik heb ook goede ervaringen.
De HDMI van mijn Samsung 360R deed het niet en er kwam een monteur van een servicebedrijf (Microfix) mijn decoder ter plaatse omruilen en uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan