• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar kan ik de freq en netwerk ID vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

olafski

Waar kan ik de juiste frequentie en netwerk ID vinden voor het gebied waar ik woon? Ik wil de decoder gaan resetten zoals ze in de topic over de Humax voorstellen maar zal dan wel deze gegevens opnieuw moeten invoeren. Ik kan natuurlijk kijken hoe ze nu staan, maar misschien dat ze altijd al verkeerd hebben gestaan?
Ik woon nu in Amersfoort, postcode 3825 JT.

Alvast bedankt!
 
Waarschijnlijk
Freq: 372.00(0) laatste nul is afhankelijk van decoder.
Netwerk id: 5555
 
over die handleiding heb ik nog eens een klacht ingestuurd,
(alleen nooit een reactie er op terug gekregen)
ik heb namelijk een maat van me die is kleuren blind en die kan dus niet op die kaart zien onder wat hij valt.
ziggo zou eigenlijk een soort search database moeten aanmaken op hun website om je Freq+ID te krijgen,
zou niet teveel moeite moeten kosten lijkt me

commentaar is verwijderd,
maar het gaat om de volgende handleiding
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Overigens staan de meeste frequenties ingedeeld op postcode. Wanneer je postcode hier niet bij staat blijven er nog maar 2 opties over dus dat is makkelijk te testen.
 
er zullen wel converters bestaan enzo maar hij had gewoon het boekje gekregen bij zijn installatie pakket. Maar het is een kleine moeite om te zorgen dat je een duidelijke handleiding levert. Door bv 2 totaal verschillende kleuren te gebruiken. Dus het was alleen advies voor ziggo om daar mischien wat aan te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan