• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie live aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebeld, een opzegging staat de bestelling in de weg... Ander nummer gekregen, deze ff bellen.
 
Hang nog lekker in de wacht :censored:
 
En opgegeven. Probeer het later vandaag nog wel eens.
 
ik heb een abo op eredivisie live echter sedert zatedagavond heb ik een E19 melding... heb dus van het weekend dus niet kunnen kijken.. heb zaterdagmiddag nog wel wat zitten kijken echter op het moment dat ik twente -ajax wilde kijken was die melding er. Al proberen te bellen met Ziggo echter die helpdesk is echt niet te bereiken..... baal hier als een stekker van en heb nu maar een contactformulier gestuurd. hopelijk krijg ik hier een reactie op zodat ik aanstaande vrijdag naar De Graafschap- Nac kan kijken.....
 
Heb nog een paar keer gebeld. Opnieuw extreem lang in de wacht. Heb het nogmaals aangevraagd via eredivisielive.nl. Geintje kost me anders bakken met geld. Als het nu nog niet lukt hebben ze pech. Haal alles dan weg bij Ziggo en ga wel naar KPN.
 
Wederom niets, gebeld en iemand gesproken die het binnen 3 dagen zou fixen. Prima, voor die tijd is er toch niets op. Nu wachten tot vrijdag, hopelijk kan het sneller.
 
Uiteraard niets!! En de wachttijd is meer dan 10 minuten! Dit is toch echt te gek voor woorden. Stuur ze een mail, als daar geen reactie op komt dan zeg ik mijn abonnementen op.
 
Mail naar Ziggo;

Goedemorgen,
ik ben nu al 2 weken bezig om eredivisie live te bestellen. Eerst 2 keer geprobeerd via www.eredivisielive.nl maar die bestellingen komen om de een of andere duistsere reden niet bij jullie binnen. Nu heb ik dinsdagmorgen om 0815 gebeld (en wonder boven wonder gesproken) met een medewerker van jullie. Deze zou alles in orde maken en binnen 3 werkdagen zou ik eredivisie live hebben. Mooi niet dus, vanmorgen weer gebeld. Eerst word ik uit de wachtrij gegooid en in tweede instantie is de wachttijd meer dan 10 minuten. Daar heb ik geen tijd voor.
Bij deze geef ik jullie nog 24 uur de tijd om alles te regelen zodat ik morgenvroeg eredivisie live kan bekijken. Mochten jullie opnieuw falen zeg ik al mijn abonnementen op en ga ik naar KPN oid.
Dit is toch schandalig!!!!
Hoogachtend,
Dion Morskieft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan