• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV Netwerkfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer intern een aantal herinstallaties gedaan.
Code F.. Toch weer iets aan de hand denk ik.
Gelijk doorgegeven!
 
Code f ook hiero deed het effe(na fabrieksinstelling terug) maar nu weer de foutmelding en het blijven hangen.

emmen
7800
 
Kleine update: Dit maal blijkt de activatieportal niet te werken. Zover ik begreep kan hier vannacht/morgenochtend pas aan gewerkt worden in verband met de randsystemen die hier aan gekoppeld zijn.
 
Mijn decoder geeft ook code f aan als je interactieve tv opnieuw installeert.
 
Na opnieuw een netwerkfout en fabrieksinstelling terugzetten krijg ik nu een code E fout met melding: "installatie bezig, druk op een knop om door te gaan":shock:

Heeft iemand hetzelfde??
 
Ik kreeg ook "F". Daarna fabrieksinstellingen teruggezet. Nu werkt het al ca. 15 minuten (sinds ik de Cisco + ITV heb - 1 week - heeft ie het nog niet zo lang gedaan).
 
na paar keer proberen te herinstalleren en wat errors en witte schermen werkt het ineens weer

2546 !
 
Netwerk fout ITV

Ik heb nu sinds Vrijdag 04-09-2009 interactie tv van Ziggo, tot op vandaag nog niks dan ellende :evil:
Vorige week Vrijdag een monteur aan huis gehad, alles prima. Echter nog steeds geen tv-theek. De rest werkt prima.
Ziggo maar weer eens gebeld, ja meneer U heeft geen abonnement hierop :censored:
Vandaag :censored: weer " netwerk fout ".
Ik gooi de handdoek in de ring, tegen zo een organisatie kan een normaal mens gewoon weg niet op.
Wij gaan gewoon terug naar ons oude systeem, en nu maar hopen dat dit zonder al te veel ellende ook daadwerkelijk gaat lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan